Gå til innhold

Arctic Streetmeet Polarbadet 2005.

Ranger emnet


silverNSX

Anbefalte innlegg

Kan godt henge opp plakater på storsteinnes og muligens nordkjosbotn,bare å senke plakatene i posten eller noe ;)

 

Send pm

 

Hei

 

Dette er det som er planen hvis budsjettet blir slik vi håper. Hvordan vi løser dette kommer vi tilbake til om ikke alt for lenge. Din interesse er notert.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 369
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør nesten alt for bilinteressen her i nord,alt for lite biltreff og slikt.

 

Eneste biltreffa er vel street legal som er dragrace,noe som blir kjipt i lengden.

Også er det noen få bilklubbmøter,man må jo støtte opp når noen har arangert dette her!

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen gidder å lage en fin plakat uten høykvalitetsbilder (det fikser ikke skriveren min) så kan jeg kjøre ut i A3 og sende rundt til noen kontaktpersoner.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingenting planlagt. Vi har vel brukt navnet Arctic Streetmeet noen ganger nå så det bør være overskriften.

Ha en Hondaopplevelse hver dag!

 

Jon

86 Acura Integra RS, 91 Honda NSX, 04 Honda Accord Tourer i-CTDi Executive, 82 Honda Prelude, 05 Volvo V50 2.0D, 72 Honda N600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Når det gjelder plakat/poster så skal jeg lage ett forslag i løpet av noen dager nå. Ikke alt er på plass ennå så plakater kan ikke gå i trykken riktig ennå.

 

Når jeg har laget ett forslag så kan de med litt mere kunsterisk talent enn meg jobbe videre med plakaten.

 

Gir beskjed her når jeg har ett råutkast klart.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all hemmelighet har jeg skisset litt(mange timer) på plakat til arctic streetmeet.

 

Håper på god tilbakemelding :D

treff640.jpg

Bildemateriell kan med fordel endres på. Hadde sett for meg bilder av biler som faktisk kommer!

 

Jeg skal trykke opp t-skjorter !! Si ifra om noen er interessert

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all hemmelighet har jeg skisset litt(mange timer) på plakat til arctic streetmeet.

 

Håper på god tilbakemelding

 

Bildemateriell kan med fordel endres på. Hadde sett for meg bilder av biler som faktisk kommer!

 

Jeg skal trykke opp t-skjorter !! Si ifra om noen er interessert

 

Hei

 

Dette er ett veldig godt utgangspunkt! Jeg har sendt en mail til Polarbadet for å høre om de har noe de vil ha med. Jeg tenker da på logoer og sånt. Ser de har noe på websiden som kan brukes. Men skal se om jeg kan få noe bedre greier.

 

Bilder av biler som virkelig kommer er ingen problem. Du kan få ett av min bil selvfølgelig. Bare si ifra fra hvilken vinkel så har jeg alltids noe.

 

Jeg ser at jeg har litt for mye å gjøre akkurat nå med "Fugl Fønix" prosjektet mitt med Club Honda så jeg får nok ikke tid til å utforme noe utkast. Hvis vi(mest du) kunne jobbe videre med dette utgangspunktet så hadde det vært kjempeflott.

 

Ser ikke bort ifra dette kan bli ett årlig treff og vil forbeholde oss retten til å utnytte deg grovt ved bruk av samme konsept neste år når det gjelder

plakat? :)

 

Edit: Skal komme med litt innspill på hva jeg kunne tenkt meg å ha med på plakaten..men det får bli ikke midt i natta som nå. Kommer vel en pm til deg om ikke altfor lenge.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jo lovende ut dette!

 

kan bli et kanon treff.. gleder meg stort til å være med på dette!! :)

 

 

silverNSX: hva blir det med kollone fra narvik da?

 

 

Mvh

B-T

 

Hei

 

Det blir kolonne fra Narvik en halv time før...neida vi skal nok rote til en kolonne fra Narvik i god tid. Kommer tilbake til dette når det nærmere seg. Vi blir noen stykker herifra. Og samordner vi med de fra Sortland/Harstad fra Bjerkvik så er vi ennå flere.

 

Håper det blir moro ja.

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Dette er ett veldig godt utgangspunkt! Jeg har sendt en mail til Polarbadet for å høre om de har noe de vil ha med. Jeg tenker da på logoer og sånt. Ser de har noe på websiden som kan brukes. Men skal se om jeg kan få noe bedre greier.

 

Er plass til samarbeidspartneres logoer..

 

Bilder av biler som virkelig kommer er ingen problem. Du kan få ett av min bil selvfølgelig. Bare si ifra fra hvilken vinkel så har jeg alltids noe.

 

Vanskelig å si noe om vinkel.. Skulle nesten hatt en hel haug med bilder som jeg kunne putte inn.

Det er vel klassisk å ha med no småfeite stygge kvinnfolk på slike plakater?!

Bruker vanligvis å holde meg for god for slikt :P

 

Jeg ser at jeg har litt for mye å gjøre akkurat nå med "Fugl Fønix" prosjektet mitt med Club Honda så jeg får nok ikke tid til å utforme noe utkast. Hvis vi(mest du) kunne jobbe videre med dette utgangspunktet så hadde det vært kjempeflott.

 

Ser ikke bort ifra dette kan bli ett årlig treff og vil forbeholde oss retten til å utnytte deg grovt ved bruk av samme konsept neste år når det gjelder

plakat? :)

 

Edit: Skal komme med litt innspill på hva jeg kunne tenkt meg å ha med på plakaten..men det får bli ikke midt i natta som nå. Kommer vel en pm til deg om ikke altfor lenge.

 

No problem.. håper vi får litt støtte slik at vi kan trykke opp noen eksemplarer.. Er ikke så sinnsykt dyrt. var det ikke snakk om at noen av Roadrush-gutta hadde tilgang til et trykkeri på skolen el.no?

 

Håper forresten værgudene er med oss i år.

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er plass til samarbeidspartneres logoer..

 

 

 

Vanskelig å si noe om vinkel.. Skulle nesten hatt en hel haug med bilder som jeg kunne putte inn.

Det er vel klassisk å ha med no småfeite stygge kvinnfolk på slike plakater?!

Bruker vanligvis å holde meg for god for slikt :P

 

 

 

No problem.. håper vi får litt støtte slik at vi kan trykke opp noen eksemplarer.. Er ikke så sinnsykt dyrt. var det ikke snakk om at noen av Roadrush-gutta hadde tilgang til et trykkeri på skolen el.no?

 

Håper forresten værgudene er med oss i år.

 

Hei

 

Først å fremst så har du blingsa på datoen! Det er 18 juni. (11 juni er sommertreffet). Kan være du har misforstått hele greia ? :)

 

Når det gjelder logo å sånt så er det til nå tre logoer vi må ha med. Det er Club Honda logoen samt Roadrush og Polarbadet. I begynnelsen av neste uke så regner jeg med jeg har kontroll på om Polarbadet har noen annen logo de vil ha med. Vil også da ha klart om det skal være en logo til med.

 

Bilder av ihvertfall min bil og dame er ingen problem. Må bare få dette avklart først. :)

 

De som kommer og som har noen feite biler vi kan bruke bilder av send gjerne til streetmeet@bergvill.com så fort som mulig.

 

Så får vi ta en avgjørelse på hvilke bilder vi bruker så fort som mulig. Du skal få logoer på det jeg har i løpet av helga.

 

Værgudene er en av sponsorene våre så det er ikke noe problem :)

 

Mvh

Martin Bergvill

91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos

08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår