Gå til innhold

Noen som har koblet opp avic-x1 selv?

Ranger emnet


Rockford_fosgate_no66

Anbefalte innlegg

Lurer i så fall på hvor spedometer sensoren skal kobles til hen, hvilken farge er det på ledningen bak speedometeret???

 

og hva med rygge sensoren, hvor er det best å koble den til hen?( vet det er på ryggelyset)

 

 

Min bil er en Audi s4 2.2 1993 mod.

 

 

Noen som har peil?

Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4)

2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+)

1. plass norges cup dbdrag 2007

Pers dbdrag 158 dB

Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert en Avic-X1 i en 95 A6, som er veldig lik din bil. Fra Audi er det lagt opp en speed-puls til orginalstereoen. Ser du etter en ledning som er blå og hvit har du den. Audi, forspranget ligger i teknikken. Ligger i kabelklynga orginalt i bilen. Vedr ryggeindikatoren kan du montere den på ryggelyspæren, eller rett og slett gi faen. Eneste som skjer ved å ikke gjøre det er at NAVI'en blir litt forvirra når du rygger da retning ikke stemmer med GPS-koordinatene. Men, jeg har ikke koblet den på og det tar kun etpar øyeblikk så har GPS-en oppdatert infoen igjen.

Dersom du fortsatt ønsker å montere ledningen er det vel så lett å koble den på reversbryteren på girkassa hvis den er lett tilgjengelig på din bil!

 

Lykke til, Avic-X1 er forøvrig en veldig bra spiller!

thomas

Thomas K

- er faen meg fotgjenger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for gode tips.

 

har ikke prøvd og finne dette enno , men har i allefall funnet ut at på baksiden av speedometeret skal jeg koble meg inn på ledning nr 8 på den 26 pins kontakten som er grøn.(taco signal)

 

ryggesignalet har jeg ikke bestemt meg på enno.

 

er veldig fornøyd med spilleren i allefall, bare jeg får navigasjon på norsk snart så blir alt bra!

 

 

 

Tusen takk for tips

 

mvh Jonny

Europeisk reginal mester db drag 2007(ss3-4)

2. Plass Nm dB drag 2007 (Superstreet 1-2+)

1. plass norges cup dbdrag 2007

Pers dbdrag 158 dB

Audi S4 2,7 biturbo 99 mob. (bruksbil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår