Gå til innhold

Bentley Continental for 3.gang...

Ranger emnet


Limkork

Anbefalte innlegg

nå er det 3 gang jeg ser denne ganske sjeldene bilen. 2 ganger har jeg sett den ved rundkjøringen ved elkjøp på lørenskog, og nå på E6 på alnabru mot byen. og hver gang har jeg vært i feil kjøreretning så jeg får ikke hent meg etter den...noen som vet noe om den eller? må si at den er relativt stilig...

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
nå er det 3 gang jeg ser denne ganske sjeldene bilen. 2 ganger har jeg sett den ved rundkjøringen ved elkjøp på lørenskog, og nå på E6 på alnabru mot byen. og hver gang har jeg vært i feil kjøreretning så jeg får ikke hent meg etter den...noen som vet noe om den eller? må si at den er relativt stilig...

 

eieren bor i lørenskog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så den igjen den lørdagen det var street meet, ved utkjørselen på høybråten, opp mot karihaugen, og litt borti gata der sto han stille...med onkel blå ved vinduet, hoho, men den bilen er sinnsykt fet....

 

*må bli rik og skaffe meg fet bil jeg og*

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg så den igjen den lørdagen det var street meet, ved utkjørselen på høybråten, opp mot karihaugen, og litt borti gata der sto han stille...med onkel blå ved vinduet, hoho, men den bilen er sinnsykt fet....

 

*må bli rik og skaffe meg fet bil jeg og*

 

Han blir nok stoppet relativt ofte ja..

Omtrent som da han hadde W140 S600 (96 modell tror jeg) lang utgave og sånt..

Eller SL55AMG, S8, osv..

Har vært en del gromme biler der i gården..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig den bilen er kul, men han trenger da ikke 2 parkeringplasser alike vell? Hater folk som tror de eier veien bare fordi di har litt bedre bil en andre... asshole

 

Med så mye tilbakestående folk som ikke klarer å åpne en dør uten å slå den i bilen som står vedsiden av engang, så skjønner jeg godt at han parkerer over 2 plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir nok stoppet relativt ofte ja..

Omtrent som da han hadde W140 S600 (96 modell tror jeg) lang utgave og sånt..

Eller SL55AMG, S8, osv..

Har vært en del gromme biler der i gården..

 

Han har den s600 enda. den står hos meg for tiden den. Driver og shiner den litt.

Sl55 AMG er byttet ut til fordel for s65 AMG.

Og jeg kan skrive under på at den Bentlyen går fælt. :)

BMW 320DAT ESS tuklet med.

Bilstein understell

20" Black edition felger

Double exhaust 2x4"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår