Opus Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Er dette plug'n play? Hadde vært kjekt med 4 stråler på ruta. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Golf 2 fikk etter hvert disse spylerdysene, så det passer 1:1 (det finnes i alle fall til Golf 2 med 2 dyser i hver). Kjøpte slike på den ene Einsern min i sin tid. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Er dette plug'n play?Hadde vært kjekt med 4 stråler på ruta. :) Veit i allefall at golf/jetta 88+ har dette. litt annen infesting men det lar seg sikkert lett fikse m'm Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Flott! Må høre med VAG om dem har et par med varme i sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Flott! Må høre med VAG om dem har et par med varme i sombrero Hm, det hørtes ikke gratis ut. Trur faktisk at det finnes om jeg ikke husker feil Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Husker ikke om det var 35,- for stykket eller tilsammen for to...uansett...kjøpte på Møller, du får dem i begge utførelsene (altså med innfesting til både gammel og nytt panser). Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 35,- per stk. med varme i? Hadde jo vært supert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Nei...jeg som var treg å skrive....svarte på noe lenger opp...de med doble stråler koster det....:) Sikkert kjempedyrt med varme i... Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 hehe syntes 35,- hørtes billig ut ja, men 35,- for dem uten varme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Stemmer det. Lette frem kvitteringen, de kostet i april 2003 den nette sum av 35,05,- pr stk:) Er det noe VW-miljø i Tromsø? Flytter tilbake dit i sommer...var dødt da jeg flyttet derfra, var ikke mange fine VW's, iallefall ikke Golf2. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Kjenner ikke til noe spesifikt miljø, tror de fleste syssler for seg selv. Det kryr av 2'er golf i byen, men det er ikke så mange som er fikset på. Skal ta turen innom Normotor og høre om dem har slike spylerdyser. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Var bare min, en svart med Jettafront og 16" TSW-felger, en Fire&Ice, og en møøørk lilla 16v bygd i Molde, med gsi luftinntak på panseret og 17" som var sundkjørt der da jeg flytta....mange toere ja, men de fleste var oppråna eller originale. Satser på å få leid garasje der oppe til å ha Golfen lagret i om vinteren. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Denne du tenker på? :D Er btw. en koksgrå og en grønn metallic golf II her som er litt fiksa på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 På min 86 mod cl er det 4 stråler...mener det var det på 87 mod gl jeg hadde også.Er ikke dette standard da? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet April 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Er bare 2 stråler på min 86-mod. Men passer dobble dyser fra 88' rett på, så skal jeg skaffe slike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg