bom- Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Når jeg åpner der oljen er, ingen aning hva det heter på fagspråket. Men da er det ialefall noen vann dråper der, som sikkert kommer av kondens?, kjører en 99 vw bora, det minker ikke på kjølevannet på bilen. Har fått hørt at det er helt normalt.. men er ikke så sikker på det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det er ikke skum? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Det er ikke skum? Nja, meget lite av det nå.. men kommer litt av det hvite skummet og ja. Men oljen er fin som faen på peilepinnen... men jeg er livredd for det der, driver å sjekker oljen med jevne mellomrom... peiling ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Noen biler er det normalt at det kommer litt skum, men det forsvinner og kommer tilbake igjen. det er helt ufarlig. Men vis du har gørr nedi der, og olja ser dårlig ut så hadde jeg sjekket det opp! Olja i motorn er som blodet i oss! Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bom- Skrevet April 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 jess, har spurt min onkel.. sjefs mekkis på en plass. Han sa det var normalt.. men alltid greit å høre med andre :) men takk for svarene sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Bare hyggelig:) Men skader aldri å holde det under oppsyn. Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajero Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 Om du kjører lite slik at motoren ikke blir ordnlig varm er det normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg