Housey Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 temp sensoren i bilen min har tatt kvelden (føleren) har dere ETKA gutta et delenummer til denne duppeditten ? og kansje en pris? det er ingen instrument feil, heller ikke kabelbrudd (tvilsomt det siste jah) siden den går opp til toppen av det hvite feltet helt i starten der, og der stopper den har også noen tvister om hvor denne sensoren sitter. jeg antar at den sitter under på der vannet går inn på blokka der er det 1 blå og 1 rød på toppen, og en svart under.. Bilen er forøvrig en 91 1.8 monosprut Mvh Dan Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 99% sikker på at det er den sorte. Hva skal du med dele nr ? Den koster rund 350 kr hos møller mener jeg å huske. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Sonick skrev: 99% sikker på at det er den sorte. Hva skal du med dele nr ? Den koster rund 350 kr hos møller mener jeg å huske. for å finne ut nøyaktig hvilken del det er =) 350,- var litt stivt synes jeg! nesten billigere og ta en fra en høgger en stand da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Det er den føleren som er 1 polt? den er brun på min, koster 200kr på mekonomen Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 UltraComp skrev: Det er den føleren som er 1 polt? den er brun på min, koster 200kr på mekonomen Hvor sitter denne føleren hos deg da? meiner det er den svarte på undersiden der jeg den svarte kontakten skimtes så vidt det er under der Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 hehe glemte av at det var til 16V jeg beskrev.. men det er kanskje samme ulla? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Hvis du finner en på skrapen, vil eg gjerne at du kjøper den svarte saken alle følerane og slangane sitter fast i! Min lokale skraphandler har ingen motorer med sånn på, vil nødig handle en på VW-sjappa.. Eg betaler gjerne for den, med mindre den er veldig dyr over 100,- :) Du finner temperatursensoren din og koblingspunktet ditt i Golfer og Jettaer etter 1986 til 1992 og Passater fra 1988 til 1993. Corrado G60 har også denne. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeez skrev: Hvis du finner en på skrapen, vil eg gjerne at du kjøper den svarte saken alle følerane og slangane sitter fast i! Min lokale skraphandler har ingen motorer med sånn på, vil nødig handle en på VW-sjappa.. Eg betaler gjerne for den, med mindre den er veldig dyr over 100,- :) Du finner temperatursensoren din og koblingspunktet ditt i Golfer og Jettaer etter 1986 til 1992 og Passater fra 1988 til 1993. Corrado G60 har også denne. den koster ca 170 kr på møller.. Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Tuller du nå? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Jeez skrev: Tuller du nå? ja, beklager.. 156,- er rett pris før 15% rabatt.. hvertfall hos min møller. Dette er inkludert o-ring, men uten følere eller noe som helst - kun plastikkhuset. Delenr 037 121 132 B (til g60). Den flensen over girkassa koster 89,- ... Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Ja, ser den passer til en rekke motorer (EZ RF RP GU RH RV PN PG ABN). Men at den var "så" billig hadde eg aldri trudd.Må nesten kjøpe nytt da :D Men mistenker enelleranna føler eller termostat for å ikkje fungere skikkelig. Bilen blir aldri normalt varm; ligger oppunder den første streken ved normal kjøring. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim_andre Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Hvis det er den blå som er gåen kan du jo sjekke det med å ta av kontakta mens motoren går så skal den endre turtall. og dele nr. pleier å stå på føleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 bilen min blir normalt varm, men den viser ikke høyere enn dette inni bilen.. har testa og bytta instrumentet.. men uten virkning.. og da er det vel tempsensoren som er neste i boka tipper jeg Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Omtrent sånn ser det ut hos meg og. Men den går opp når den får stå på tomgang, vifta slår inn når nåla kommer opp til strek nr. 2. Kjøremessig er det jo ingen problem, men det fører vel til økt slitasje rekner eg med, at det ikkje er i orden sånn som det skal vere. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Jeez skrev: Omtrent sånn ser det ut hos meg og. Men den går opp når den får stå på tomgang, vifta slår inn når nåla kommer opp til strek nr. 2. Kjøremessig er det jo ingen problem, men det fører vel til økt slitasje rekner eg med, at det ikkje er i orden sånn som det skal vere. da dette bildet der ble tatt, så hadde bilen min stått på tomgang siden rett etter kl var 19.... Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg