Gå til innhold

Hvor mye for MK1 16V?

Ranger emnet


Autotune

Anbefalte innlegg

Hvor mye er markedet villig til å betale for en 83mod Mk1 GTI 16V?

Bilen er rimelig strøken innvendig og utvendig, også motorrom er bra.

Nylakkert i fjor(Lhasa green met). FK Automotive dempere og fjærer.

KR motor med Power-rohr og power pluss filter.

EU godkjent i mars 05.

 

Vurderer og selge i løpet av sommeren.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye er markedet villig til å betale for en 83mod Mk1 GTI 16V?

Bilen er rimelig strøken innvendig og utvendig, også motorrom er bra.

Nylakkert i fjor(Lhasa green met). FK Automotive dempere og fjærer.

KR motor med Power-rohr og power pluss filter.

EU godkjent i mars 05.

 

Vurderer og selge i løpet av sommeren.

 

Få frem noen bilder, får å få et bedre inntrykk av den.

G68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er jo fin den, men spørs jo på km-stand og rust, vanskelig å bedømme fra de bildene. Også ville jeg hatt originalt ratt, pedaler og fjerna 16v symbolet bak. Dessuten trekker det ned hos mange at det ikke er godkjent.

20000,- ?

99 BMW 528ia

88 VW Golf 1.6 Til salgs

83 VW Golf GTi Til salgs

83 VW Golf 1.5 Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en original GTI, ikke en ombygd 1.5!

Det er ikke rust på bilen.

Bare en hellakkering koster 25000,-

Bilen har kosta meg 35000,- og da har jeg ikke regna med arbeidspenger.

Man må jo betale 20000,- for en bra orginal GTI uten 16V.

Originalrattet har jeg, og 16V merket er bare å fjærne hvis det skulle trekke ned prisen!

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, mente ikke at de to tingene trakk ned prisen! Kommenterte bare bilen. Og hvis du tror du skal få igjen de pengene og arbeidspenger for et slikt prosjekt, som heller ikke er godkjent, tror jeg dessverre du kan bli skuffa. Men for all del, bare å avertere bilen og se det!

99 BMW 528ia

88 VW Golf 1.6 Til salgs

83 VW Golf GTi Til salgs

83 VW Golf 1.5 Til salgs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som en riktig koselig bil, som med de rette bitene kan bli enda hyggeligere;)

 

Dessverre er det grenser for hva folk i pottitlandet her er villig til å gi for en slik bil, selv om den ser bra ut (og er bra, som din ser ut til å være). Prisforskjellen mellom en halvbra bil og en bra er ganske liten og "folk flest" betaler glatt like mye for en original GTI som for en Einser med 16V.

For en så fin bil som dette er det sikkert mulig å få et sted mellom 20 og 30 lapper (veit om en GTI som gikk for 35 for to år siden), men det handler om å treffe den rette. Å gå i null eller å tjene penger på en slik ombygging anser jeg som utopisk.

 

Har samme type bil selv og den gidder jeg ikke å selge med det første. Er rett og slett umulig å få en grei sum for det og det er alltid en eller annen besserwisser som skal poengtere at den er ombygd (mange av de som vifter høyest med denne fana tilhører de med litt under middels peiling, uten å fornærme noen). Så mitt råd til deg er: Behold den! Bra bevarte Einsere med godt utseende (du har den optimale fargen til å ha etter 1981-optikk) og god teknikk blir det ikke akkurat flere av!

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke som mål å få igjen penga for tid og cash som er brukt på bilen, men 20000,- er jo ikke mer enn stereo`n,dempere/fjærer og felger koster.

Klart det er vanskelig å få en god pris på en gammel bil, men tror nok at affeksjonsverdien(eller no sånt) er ganske høy på en slik bil.

Har bygd en del biler, og dem som har prøvd det samme vet hva det innebærer av tid og penger.

Er vel bare å fullføre prosjektet, og kose meg med bilen selv.

Ædda bædda til dere som ikke har en slik bil, for den er rask,smidig og byr på en virkelig morro kjøreopplevelse.

Har Boser bilder av sin bil?

 

Videre planer er grenrør fra Supersprint, ny og grovere eksos, mere poly-foringer, og skiver bak.

The Power of Six

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår