Gå til innhold

Hei, det er Martin

Ranger emnet


madda

Anbefalte innlegg

Ja, er jo kjekt å bruke disse forumene til hjelp:) Du burde besøke vwaudi-club.no, veldig hyggelige folk der også.

Jeg har også holdt på med å få anlegg i bilen min i påsken, og må si at vw har utnyttet hver eneste cm, for det var VELDIG trangt for kabler og div. Men med litt makt og godsnakk så fikk jeg da plass:) Jeg har ikke noe stort prosjekt på gang, hverken utvendig eller innvendig. Anlegget er enkelt og greit en Pioneer-spiller, phoenix gold 12" basser og en 4-kanals forsterkere. Jeg er positivt overrasket over frontsettet som stod originalt i bilen, så det blir ikke bytta ut med det første, tror jeg :)

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei Anne!

VW-Audi-Cluben i Haugesund kjenner jeg allerede! Jeg ble invitert på medlemsmøtet i mars. Det var etter jeg hadde bilen min i Aksdal bilverkstetten for å shifte olje. Når jeg hentet bilen spurte mekanikeren, som heter Tore, meg om jeg hadde lust till a komme till clubsmøtet det samme kveld. Da hadde vi det kjempe hyggelig og alle clubmedlemmer var veldig snil og interessert.

Whilken forsterker kjøpte du? Jeg er veldig spennt over hva som er populær i Norge i forhold til Tyskland. Jeg vil i all fall anbefale å kjøpe also nye høyttaler, den forskjell er enormt whis de er bra installert.

 

hilsen, Martin.

 

dsc00020small3cf.jpg

 

dsc00041small7is.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spennt over hva som er populær i Norge i forhold til Tyskland.

 

 

Rockford Fosgate er vell ganske populært her.. Her j bor er d mest DLS og Rockford.. byggd anlegg i helga i en opel omega b.. ble ganske greit :rolleyes:

 

sony spiller (husker ikke hvilken)

1 dls 6.5" fronsett

1 Rockford fosgate 6.5" fanatic fronsett

1 Rockford fosgate 6.5" punch fronsett

2 DLS 1 farad kondensatorer

1 Rockford fosgate power 551x forsterker

1 Rockford fosgate punch 301x forsterker

1 Rockford fosgate punch 800.2 forsterker

1 Rockford fosgate punch 800.4 forsterker

2 JBL power 10" sub

2 Rockford Fosgate p2 10" sub

2 Rockford Fosgate p2 12" sub

 

dette er da en 2 seter så begge rockford frontsetta er montert opp i veggen bak setene framme.. blir db test på tirsdag tror j..men ikke helt ferdig inne der enda.. er heller ikke byggd for å se fint ut... ikke i denne omgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Norge, og bilforumet, fra oss i Halden også..

 

Blir spennende å følge deg og anlegget, da du fort havner i samme klasse som min søster, som også er med å konkurerer iår.

 

Ble selv nr.3 i NM 2003 i utfordrer klassen, så vi møtes ikke i konkuranse annet en du velger amatør klassen istedet for utfordrer. ( DO YOU TAKE THE CHALLENGE? ) :roll:

 

( Det er vel det samme i tyskland, om man er nr 3 eller bedre i utfordrer, MÅ man bytte en klasse opp neste år? ) :rolleyes:

Jan Ove Liseth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Norge, og bilforumet, fra oss i Halden også..

 

Blir spennende å følge deg og anlegget, da du fort havner i samme klasse som min søster, som også er med å konkurerer iår.

 

Ble selv nr.3 i NM 2003 i utfordrer klassen, så vi møtes ikke i konkuranse annet en du velger amatør klassen istedet for utfordrer. ( DO YOU TAKE THE CHALLENGE? ) :roll:

 

( Det er vel det samme i tyskland, om man er nr 3 eller bedre i utfordrer, MÅ man bytte en klasse opp neste år? ) :rolleyes:

 

 

@TLAudio: ja, det er de samme i Tyskland, men ifjør klarte jeg ikke å gå til tyske finalen, selvom jeg var kvalifisert med en 2. plass i en tidligere konkuranse. Det betyr jeg kan starte som utfordrer igjen :) . Men søstren din må ikke være bekymret, jeg har veldig lite erfaring med konkuranser og ingen som kan hjelpe meg med instellingen eller frekvens-malingen her. :(

 

@Willy: det høres seg veldig interessant (og HØYT) ut! er det for en normal kunde eller skal det være en showcar?

 

Jeg var i en bilstereo butikk i Haugesund idag. Det var heller trist der, eieren fortale at de meste her i området vil helst har bare ferdig-subkasser, enkelte hoyttaler og ingen spesielt bygg i bilen. Han hadde for det meste Alpine, Clarion, Rockford og MTX i butikken.

 

hilsen, Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

J og en kompis som byggde med noe av d vi hadde:) fungerte greit d!!!! sikker på at d er mange kilometer med kabler... hehe.. men når vi har litt tid så skal d bli bedre.. men dama mener j driver for mye med bil!! så må vell prøve å gjøre litt plass til henne oxo... hehe.. må kjøpe meg igjen bil selv snart.. gleder meg som en unge til å bygge skikkelig i egen bil igjen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, wilkommen aus Norwegen (??)!

- koselig at du kom deg inn her.. flott om vi kunne sett litt fler lyse bilder av anlegget ditt.

 

- du skriver flott norsk, iallefall atter 3 mnd på kurs i tyskland (!)

 

du får stille i EMMA da vettu, og se om du har noe å gå på der :D

 

- lykke til vidre. ( husk forsikring og tyverialarm på bilen diN!) - hvor bor du? :titties:

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, wilkommen aus Norwegen (??)!

- koselig at du kom deg inn her.. flott om vi kunne sett litt fler lyse bilder av anlegget ditt.

 

- du skriver flott norsk, iallefall atter 3 mnd på kurs i tyskland (!)

 

du får stille i EMMA da vettu, og se om du har noe å gå på der :D

 

- lykke til vidre. ( husk forsikring og tyverialarm på bilen diN!) - hvor bor du? :titties:

 

kanskje du burde ta deg et norsk kurs også? :roll:

Saken er biff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje du burde ta deg et norsk kurs også? :roll:

 

litt rask på trykkeren + mye å gjøre, og jeg ikke gidder å se over for sånne "feil-aper" som hetser forlk for skrivefeil, kanskje jeg har dysleksi, ja til det å...

 

- så, hmm, tenke seg godt om kanskje? sombrero

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår