Gå til innhold

Hei, det er Martin

Ranger emnet


madda

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg heter Martin og jeg har netopp flyttet fra Tyskland til Norge. Jeg bor i narheten av Haugesund og hoper at jeg kan finne andre folk som er interessert i bilstereo.

Venligst unskyld at jeg snakker så dårlig norsk, det skal bli bedre snart, håper jeg. :) Vær so snill og forbedre meg, da gor det furtere...

Jeg vil also gjerne delta i EMMA-kompetanser i Norge i fremtiden, i Tyskland startet jeg i utfordrer unlimited - klassen.

 

Jeg har inkludert noe bilder fra bilen min.

 

Utstyret er:

Alpine INA-333RR navigasjons-radio

Alpine PRA-H400 prosessor

Alpine CHA-S624 CD-shifter

Xtant 3300c forstyrker

Xtant 2100b forstyrker

Xtant P400 equaliser

Andrian Audio A165 og A25G høyttaler

JL-Audio 10W6 sub

 

Radio:

 

cimg05004ot.jpg

 

døra:

 

cimg04737ot.jpg

 

baggasjeromet:

 

dsc001904xq.jpg

 

gulven kan oppklappes:

 

dsc001646ju.jpg

 

under gulven er CD-shifter, prosessor, equaliser og powercap

 

dsc001597ak.jpg

 

om natten seer det son ut:

 

dsc001923bf.jpg

 

Jeg gleder meg til å bli kjent med andre bilstereo-fans. kanskje vi kan møte og snakke og pusle sammen engang.

 

hilsen, Madda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Høres bra ut det!

 

Her finner du en del folk som er bilstereointeressert i hvert fall.

 

En kjapp innføring i norske bokstaver som uttales annerledes enn i tysk:

Tysk o = norsk å

Tysk u = norsk o

 

Men det er ikke noe problem å forstå deg uansett :)

 

Kanskje vi møtes i utfordrer unlimited.

 

 

Mvh

Stian

Mvh Stian

 

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilkommen in Norwegen :)

Wir sind alle weit schlechter am deutsch als du am Norwegisch.

Så du skal ikke bekymre deg om den biten :)

Sikkert etpar gramatikalske blundere her, men det er ca 10 år siden jeg skrev tysk sist, hehehe :D

 

Pen installasjon, ser frem til å se hva du kan komme opp med fremover :)

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svarene og rosen og trøsten ;). jeg hadde 3 måneder norskkurs i berlin før jeg flyttet hit men ttt...

 

@autod: jeg sa bilen din (er det ikke den orange BMW?) i Sinsheim ifjor. det er kjempefin! jeg skal ta kontakt med EMMA, akkurat nå er det for tidelig, jeg har ikke nok tid å kymre meg mye om bilstereo rett etter flyttningen.

 

@epifant: jeg er VELDIG fornøyd med forsterkerne! de lyder (?) fantastisk, og jeg synes de er also kjempe pene. de er jo veldig seldom, jeg er overrasket at du kjenner de. kan du kjøpe Xtant-stuff i Norge? I tyskland er det ikke mange som husker denne merken fordi du kunne bare kjøpe den for kanskje 10 år siden.

 

@ateam: jeg vilgjerne sette bilderne mine på websiden din, er det greit hvis merkene er ikke godkjente?

 

jalla: fin tysk! jeg var veldig overrasket at så mange nordmen snakker godt tysk!

 

hilsen, Madda.

 

cimg0480small5nt.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin installasjon :) Gjør det jo mulig å bruke bagasjerommet til bagasje også :) hehe

Ble imponert over Norsken din også. Jeg hadde Tysk på skolen i 1 år, og må innrømme at jeg fortsatt ikke kan tysk så. hehe ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ateam: jeg vilgjerne sette bilderne mine på websiden din, er det greit hvis merkene er ikke godkjente?

 

Jepp på bilde siden tar jeg med alle typer bilder, du har jo noe som er på lista og da :)

 

Bildene vil være på nett i løpet av dagen .

 

Mvh Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ateam: takk for opplasting av bildene!

 

@Anne: Damer i en bil-forum? da er jeg veldig positivt overrasket! Det er desverre veldig seldom i Tyskland.

Poloen min er helt normalt og serienmessig fra utsiden. Det er en svart metallic 2000 modell "highline" 1.4 (med masse extra utstyr :rolleyes: ). Jeg har aldri vært interessert i tuning eller sån.

 

Jeg har desverre ikke mange bilder av bilen fra utsiden. (må først vaske den engang :) )

 

maddapolo0bo.jpg

 

dsc00033small8rd.jpg

 

 

dsc00034small8xa.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår