magnus_primera Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Når det gjelder å få testet ytelsen på motoren, hvor mange hester det i realiteten er på hjulene i bilen, så kan jo spesielle verksteder faktisk gjøre dette. Bor i Elverum, hvor er det nærmeste stedet som tar seg av slikt? Flissundet motorservice? Hva er det riktige navnet på det? Benktest, bremsing på benk, osv ?? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Flissundet er nærmest deg, men jeg ville valgt bremsing hos Per Gulbrandsen eller Anders Ringstad i stedet. For mapping kan jeg anbefale Trond Stensbøl. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 TS Motorteknikk, Roverud. Flissundets ruller blir ikke tatt seriøst. Ringstad har vel kun motorbenk. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Når det gjelder å få testet ytelsen på motoren, hvor mange hester det i realiteten er på hjulene i bilen, så kan jo spesielle verksteder faktisk gjøre dette. Bor i Elverum, hvor er det nærmeste stedet som tar seg av slikt? Flissundet motorservice? Hva er det riktige navnet på det? Benktest, bremsing på benk, osv ?? Hei. Rullendelandevei er vel å finne ut effekt med motor i bilen og benk er vel egentlig bare motortesting (litt usikkert) Men iallefall så er jeg helt enig med Triggerhappy, Flissundets ruller har jo ikke fått navnet "lotto ruller" uten grund ;) Gå for Ts du.... Mvh Magnus Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet April 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Hva er prisen hos TS da? Regner med å ha ca 200hk, FWD. Noen som har kart til TS? Veibeskrivelse? Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Koster vel en 1700 tror jeg. Kanskje du får pruta litt om du overhodet ikke skal justere. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadettc caravan 30e turbo Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 benken til stensbøl er ganske streng mener at jeg betalte rundt 1200 kr for bremsinga hos han sist høst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 benken til stensbøl er ganske streng mener at jeg betalte rundt 1200 kr for bremsinga hos han sist høst :) Restriktiv er ordet. Benken er sta ;) Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnus_primera Skrevet April 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sendte mail til TS: "Hei, jeg er nysjerrig på hvor mange hk det er i bilen min, kan dere sjekke dette? Med test på benk? Hva er prisen for dette? Bilen; Audi A4 97, ca 200hk 2FWD" Fikk svar: er den tunet her ? Jeg skrev: nei, hos dahlback! Han skrev: da kontakter du dahlback ! ts Hva er det for noe å skrive?? Trodde dette var et autorisert verksted? Hva slags kundebehandling er dette?? Jeg er sjokkert! Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sendte mail til TS: "Hei, jeg er nysjerrig på hvor mange hk det er i bilen min, kan dere sjekke dette? Med test på benk? Hva er prisen for dette? Bilen; Audi A4 97, ca 200hk 2FWD" Fikk svar: er den tunet her ? Jeg skrev: nei, hos dahlback! Han skrev: da kontakter du dahlback ! ts Hva er det for noe å skrive?? Trodde dette var et autorisert verksted? Hva slags kundebehandling er dette?? Jeg er sjokkert! Da tar du kontakt med enten Gulbrandsen eller Ringstad som jeg anbefalte, evt. Bjørnstad (da får du bremset på navet). Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sendte mail til TS: "Hei, jeg er nysjerrig på hvor mange hk det er i bilen min, kan dere sjekke dette? Med test på benk? Hva er prisen for dette? Bilen; Audi A4 97, ca 200hk 2FWD" Fikk svar: er den tunet her ? Jeg skrev: nei, hos dahlback! Han skrev: da kontakter du dahlback ! ts Hva er det for noe å skrive?? Trodde dette var et autorisert verksted? Hva slags kundebehandling er dette?? Jeg er sjokkert! syntes detta var et idiotisk svar ja! fy faen for noen arrogante drittsekker... gått i hodet på dem sikkert... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Det var et firma som tunet og benket i trondheim tror jeg, og du fikk benket bilen for 700 kr. Er litt usikker på detaljene her, samt hvilket firma det var. Jeg skal lete litt rundt og se hva jeg finner. Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Sendte mail til TS: "Hei, jeg er nysjerrig på hvor mange hk det er i bilen min, kan dere sjekke dette? Med test på benk? Hva er prisen for dette? Bilen; Audi A4 97, ca 200hk 2FWD" Fikk svar: er den tunet her ? Jeg skrev: nei, hos dahlback! Han skrev: da kontakter du dahlback ! ts Hva er det for noe å skrive?? Trodde dette var et autorisert verksted? Hva slags kundebehandling er dette?? Jeg er sjokkert! hmmmm...utrolig dårlig kundebehandling ja angry Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Hva med dette? http://www.protrim.no/tjenester_landevei.shtml Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 3, 2005 Rapporter Share Skrevet April 3, 2005 Protrim er absolutt å anbefale :) bremset flere biler der selv og er meget fornøyd med arbeidet dems :) De chipper,mapper og tar større jobber oppimot det uendelige og de er absolutt ikke høye på pæra :) Ikke så velkjente for uten opel folket enda men de er forsåvidt de beste jeg kan tenke meg. (med tanke på hva de har gjort og hvordan de behandler folk osv.) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg