tohola Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Tok ikke med meg dyret nei, det døde momentant, men jeg skjøt det likevel for å få ut litt aggresjon. Noe av innvollene lå 4-5 meter unna og rævva på dyret var spreng i filler. Så dyret fikk sin straff og jeg tror ikke det var mye der som gikk an å spise. Har fått tak i deler fra 95-> modellen. Har liggende i garasjen: -Bakfanger -Dørhåndtak -Sideskjørt -Listene på dørene -Komplett front ++++ Så det blir total ombygging til 95 model. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 hehe er jo ikke så dumt med ombygging da;) menmen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 jeg kommer definitivt å kjøpe meg 960 når 240n tar kvell:D regner med at det blir en av de første 960 ene, åsså får man heller bygge om senere... ;) menne :pics Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Hey! Noen som vet hvor man får kjøpt frontgrill til Volvo 940 Turbo (Classic)? Har crom fra før, men ønsker turbo-grill (ikke crom) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 http://www.bcb.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 Bilder av "min" 940 her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2005 finfin bil:) en lakkert V90 bakvisker i bilens farge hadde gjort seg;) og fjerna emblemene kansje.. lys soting helt frem, god senking og 18" så ha du en bil du bør satse på å få overta når "din tid" kommer;) hehe må vel nesten regne med å ta de forandringene jeg nevnte når de er din bil da, men absolut vært det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juni 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2005 Takker, men trur du det passer med turbogrill på den? Jeg surfet litt på nettet og fant dette bildet Prikk lik "min" (bortsett fra felgene) litt snodig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Juni 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2005 hehe er jo ikke en turbo da, men SELVFØLGELIG passer det med turbogrill!:P bare å klemme på fort du kommer over en! skal du overta bilen? super OT,hvor gammel er du forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 hehe er jo ikke en turbo da, men SELVFØLGELIG passer det med turbogrill!:Pbare å klemme på fort du kommer over en! skal du overta bilen? super OT,hvor gammel er du forresten? Jo, det er Turbo bare at det ikke står utafor. Classic er Turbo Intercooler + noe annet luxus greier Dessuten fikk jeg prøve`n i helga :rolleyes: det var digg da! Trur ikke jeg kan få overta 940`n. Men kanskje 142`n... Er 13 år... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Forresten...fant et annet bilde av en 940 Turbo (eller Classic) her: Er det bilde jukset på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 Tok ikke med meg dyret nei, det døde momentant, men jeg skjøt det likevel for å få ut litt aggresjon. Noe av innvollene lå 4-5 meter unna og rævva på dyret var spreng i filler. Så dyret fikk sin straff og jeg tror ikke det var mye der som gikk an å spise. Har fått tak i deler fra 95-> modellen. Har liggende i garasjen: -Bakfanger -Dørhåndtak -Sideskjørt -Listene på dørene -Komplett front ++++ Så det blir total ombygging til 95 model. Nå begynner endelig bilen min å ta form igjen, fronten er stort sett ferdig utenom nederste frontleppa og listene på sidene og blinkersene som ikke er montert enda. Ble litt modifikasjoner når jeg først holder på bla: -Fjernet lyktepusserne -Spylerdyser fra 05" V70 -Sideblinkerser fra 05" XC70 -Grillemblem fra 04" V40 -Sidemarkeringslys fra 00" V40 Kommer jo over noen fine detaljer når man går hos Volvo-forhandlere og venter på deler. Liggende klare for montering er bla: -Bakfanger -S90 dørlister og dørhåndtak -Sideskjørt -Spoiler til bakluka +Nok lakk til resten av bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saturn Skrevet Juli 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2005 liker det jeg ser :) Siter Saturn @ Volvocars 1995 - 940 Turbo 1986 - 240 Turbo 1984 - 240 <-- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Et bilde av min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Juli 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Her er noen bilder av våran 940 SE 2.3 '97 (uvanlig version dette): En liten photoshop version (MR 940 RS 2.3 '97): Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg