Gå til innhold

Legg opp bilder av deres 900 bil.

Ranger emnet


Qvarren

Anbefalte innlegg

  • Svar 268
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lenge siden sist det har skjedd noe på denne tråden, så får løfte litt j da...! hellothere

 

har nå fått på solfilm på rutene... 35% sun-gard film...

samt at j har fått på 3" JT fra turbo`n...

litt planer fremover blir, 18" (kanskje 17"...), skal senkes mer i vinter, 960 dørhåndtak, 960 dekor/skilt-plate (bak skiltet), 850 R vinge, 855 takvinge, chip kommer i løpet av høsten, ellers blir bilen mest orginal utvendig... har mange planer, men ting tar tid, men det j kan bekrefte er at den blir ikke no plastikk-rakett med klestørker-vinge, vil helst ha en bil som er mest mulig "clean"...

 

slenger opp noen nye bilder av bilen j da...

 

DCP03286.jpg

 

DCP03287.jpg

 

DCP03284.jpg

 

DCP03283.jpg

 

DCP03282.jpg

 

DCP03285.jpg

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg? Er bilen klargjort for tvillinghjula bak eller? hehe

 

ja, er nesten redd for det...! :)

 

når du ser bilen bak ifra, så ser det ut som ei bjølseth-campingvogn fra tidlig 80-tallet, stygt som faan... men har ikke penger å bruke på felger og dekk før til årskiftet ihvertfall...

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du lyden i bilen ble etter at du monterte JT eksosanlegget?

Tror snart eg skal kjøpe til min også...

 

lyden ble j kjempe fornøyd med...! hører turbo-suset skikkelig godt,samt at det buldrer bra med bare ei potte bakerst, og med åpent luftfilter så er det grom lyd...! :D

 

bare vent til du får det på, du kommer ikke til å angre...! :thumb

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden sist det har skjedd noe på denne tråden, så får løfte litt j da...! hellothere

 

har nå fått på solfilm på rutene... 35% sun-gard film...

samt at j har fått på 3" JT fra turbo`n...

litt planer fremover blir, 18" (kanskje 17"...), skal senkes mer i vinter, 960 dørhåndtak, 960 dekor/skilt-plate (bak skiltet), 850 R vinge, 855 takvinge, chip kommer i løpet av høsten, ellers blir bilen mest orginal utvendig... har mange planer, men ting tar tid, men det j kan bekrefte er at den blir ikke no plastikk-rakett med klestørker-vinge, vil helst ha en bil som er mest mulig "clean"...

 

slenger opp noen nye bilder av bilen j da...

 

DCP03286.jpg

 

DCP03287.jpg

 

DCP03284.jpg

 

DCP03283.jpg

 

DCP03282.jpg

 

DCP03285.jpg

 

Detta ser bra ut detta, ser ut til at du har litt sansen for å få den så fin som mulig uten å kline på den alt for mye plast, veldig likt slik som den forrige eieren ville ha gjort det cheers

 

Mulig du skulle fått tak i en Turbogrill å satt på'n, den som står der nå er fra en GL, fordi den orginale grillen var ødelagt, Turbogrillen synes jeg er mye finere fordi den er svart + at den er i ruter i stedet for den rillete som du har, men for al del den du har er helt grei den og.

 

Men det må da finnes en eller annen mulighet for å få kjøpt noen hjul til den, de "pizzaknivane" du fikk med av meg, var vel kun ment å brukes til å få kjørt bilen hjem på :thumb

 

Bare å få klinka til med no "her&nå" finansiering eller no, bilen så jo dobbelt så lav og brei ut når jeg hadde JP felgane på'n.

 

Lykke til videre.

Mvh.

Forrige eier.

96 960 T5

06 ML320CDI AMG

02 A4 1.8 TQ S-line

// Gatebil Crew //

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P1000628.jpg

P1000633.jpg

http://i11.photobucket.com/albums/a160/V_940/P1000632.jpg

 

Har sotet hele veien rundt om nå, ellers ligger det en sachs sport clutch og venter på montering.

 

Bilen er en volvo 945 med b23fk motor. Har byttet turbo, og venter nå på chip, og ny topp. Bilen runnet idag 150.000 km.( fikk tårer i øyet) :driving ). Og er helt perfekt.

 

Ønskeliste ;

 

V-90/960 front,

Spoiler over bakluka med bremselys

kjolpaket

(Noen som selger dette?)

 

Ta også en titt på siden http://www.2ndholeracing.com for mere info om bilen.

 

 

 

Endelig fikk vi et 900 forum. cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilite BSR chip for to dager siden (205 hk, 330 Nm). Måtte bestille kran også. Har vært og kjøpt en diskre sort turbotrykks måler som jeg tenker å felle inn i dasjen. Toppen ligger også nå klar til montering. Dette må bli gøy!!!

Tenker jeg skal lade rundt 0,85 til 0,9 bar. Noen som har noe erfaring med denne chippen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Her er mitt bidrag til 900 bildeserien.

 

Min 940 GL -91 som skal bygges om til 3,0.

Har etter dette fått turbogrill, tonede bakruter ,helrøde baklys (foreløpig, skal ha hvite...) Usa-blinkers. Solgte 100+ Penta-felgene mine i går, så kjører Galaxy 16" nå. Bildet er fra mai like etter at jeg fikk den.

x1pGg9EMswqL-_DsgJU47E5yeRGIKdlBwJac84cQDRKCrWE2ty5jTaYl0kL0VGbCtwMFiODygSp_AUFxOP04slLNZCkaZP9ZIwPPXa5U6_YXK44kdiDEDS127rsMAn0z3D614vqKHkPnlaYISj8537vxw

Dette er 7u40 med 960 3,0 som skal flyttes over i 940. angrer på at jeg sendte den til spiker......

x1pGg9EMswqL-_DsgJU47E5yeRGIKdlBwJac84cQDRKCrUYBUvTOLCcuaGU11xZH-3JjX_k-JVc8c6grg5OD8uwP_HarvFlcBfoLga3KwnS8JLa2BgRHIfBUPgl8bKgf4xPdnpMH7pMMSXHDKYWPs9A_g

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger delskinn. Hvor får man kjøpt det?

Si meg...finnes det 2 forskjellige turbotrykksmålere på 940? Hvorfor det?

 

 

delskinnet var standard på den...

 

Det finnes en lett-turbo og den vanlige i B230FT, den med 2.0 liter og 150 hk...

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

 

 

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår