Gå til innhold

Pre Season shakedown 14.04.2005 på Rudskogen

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Når det gjelder publikum så hadde jeg egentlig ikke tenkt til å ta noe for dette, men jeg er litt i tvil etter å ha fått signaler om at det er en del som vil komme å se på. Litt av poenget med dette treffet er at de som vil skal kunne konsentrere seg om å kjøre mest mulig, teste bilene før sesongen, samt få noen nyttige tips uten at det skal stå en haug med folk å se på.

 

På den annen side er det jo hyggelig at folk vil komme å se på, men da er det kanskje rimelig at de også er med å finansierer treffet. Vi vil nok ha mer enn nok med å få treffet til å gå i 0 uansett (med mindre det dukker opp en haug med folk i porten).

 

Konklusjonen er vel at jeg antakelig kommer til å måtte ta betalt av publikum. Det blir i så fall snakk om en femtilapp eller noe (bare for å gjøre det enkelt med veksel. Kunne tatt 37,50, men da må jeg ha lommene fulle av mynter...) Dersom noen har noen innvendinger mot dette er jeg lutter øre. Imidlertid håper jeg på forståelse for dette. Husk at jo bedre dette går økonomisk, jo kortere tid blir det til neste gang. Skulle dette gå dudrende overskudd er mesteparten av pengene øremerket nytt treff ;)

 

 

ikke glem at når vi leide banen så hadde ikke vi lov til å ta betalt av publikum... Det ble da et publikumsarrangement og da kostet det mer.......

 

du leier jo bare banen og depoet, ikke resten av Rudskogen

-65 Boble 1915cc "Firmabilen" -98 BMW 520 stv.

x97 VW Golf 3, x07 VW Passat 4motion, x06 Toyota Landcruiser

x85 Jetta VR6, x00 Golf 4, x05 Toyota Avensis stv., x90 Opel Kadett 1.6 automat!

Ole Martin Aronsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og folket gleder seg! :D

Huff må bytte bremser i morgen så ikke sikkert jeg får kjørt, men jeg tar turen nedover uansett :)

 

Tja jeg skal heller ikke love å lage noen film av treffet for noen.. MEN ikke kom etterpå å mas "har du film av bilen min, har du film av bilen min" ta heller kontakt med meg PÅ treffet så kan jeg heller prioritere bilen din litt om du vil det :) Jeg biter ikke.. Og har gul og harry hjelm, og forhåpentligvis Peugeot.

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FSR og andre her:

 

Hvordan blir fordelingen grip/drift? Jeg ønsker helst å kjøre grip, og da er det kjipt med masse driftebiler på banen samtidig.. :)

 

Skal kanskje prøve litt sladding og, men har lite dekk, så det blir bare for å teste tror jeg.

 

Ikke for å være kjip, men i fjor hadde jeg mye problemer med å få kjørt sidelengs på bane, mange som ikke liker det, så jeg håper det blir mest mulig drift på denne dagen da det kan hende at det blir mye grip for de fleste på andre arrangementer. Men er klar for litt grip kjøring og, hadde vært artig å tatt noen rundetider på bilen og.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..

 

Da er det jo bare å leie banen selv sammen med driftere da egentlig.

så får du sladda så mye du vil. Det gjør jo vi som vil kjøre fort.

 

Denne kvelden er det lovet en mix, og jeg har i hovedsak betalt for å få testet sporvalg/gripkjøring. :)

 

Tror nok ikke det blir noe trøbbel, 4 timer er lenge nok som regel.

Men i og med dette ikke er et DCN/driftearrangement så håper jeg tiden blir likelig fordelt. (Jeg har så lite dekk at det blir sikkert ikke så utrolig mye kjøring på meg likevel.)

 

Men får jeg skaffet meg et par ekstra felger med dekk, så skal jeg prøve meg på litt sladding selv. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir sikkert få biler på banen til tider og da tar du oss ikke igjen så fort ;), skal se etter deg i speilet jeg.

 

Jada. Det blir sikkert ikke noe problem i praksis.

Det er jo skikkelige folk i begge leire, hvertfall i min leir. ;)

 

Neida, la oss ikke lage noe problem av dette på forhånd.

Men når det er reklamert med både grip og drift, så bør det være en fornuftig fordeling på det, og ikke basert på antall deltagere i hver leir.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelingen vil nok gjenspeile interessen til deltakerene, noe jeg antar vil bli omtrent 50/50. Kanskje går det fint å kjøre alle samtidig uten å dele opp i det hele tatt også. Det kommer helt an på hvor mange som kommer. Jeg vil nok tippe at vi kanskje deler det opp de første to timene, så kan vi evt åpne for alle etterhvert som det roer seg litt. Som Eirik sier så er ikke dette et driftetreff, men en shakedown for alle, uansett preferanser. Det viktigste er at man tar hensyn til hverandre. Det betyr at de som kjører spor må ta hensyn til de som vil drifte og de som vil drifte må ta hensyn til de som vil kjøre spor. Men dette løser vi nok fint. Ingen grunn til bekymring ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det at man må ha lappen, men kan ikka allti tenke på skillen din men på andres også.

Mange som ikke kan kjøre..:rolleyes: Det er jo så klart kjedelig for iluv2xlr8 og meg f.eks :o som ikke har mulighet før senere på året..

 

jeg tar det igjenn på Gatebil september treffet i alle fall..

 

---

 

FSR: er det mulig og komme og filme litt da?

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår