Gå til innhold

Pre Season shakedown 14.04.2005 på Rudskogen

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Hadde vært veldig morro å blitt med. Men hvordan er det? Har jo ikke akkurat den raskeste bilen. Er flere jeg kjenner som kunne tenkt seg en tur ut nå. Så slepper vi å drite oss ut foran noen 1000 mennesker på Gatebil i sommer. Få litt trening i kjøriga.

- 1989 BMW 520

- 1986 Audi 100 2.3

- 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kult med noen lisensierte biler syns jeg... Kanskje du kunne ordnet så vi kan sitte på litt også Fredrik? Bare de som har egen bil og kjører på treffet får sitte på med en løpsbil, feks? :)

 

Er vel ikke flust av bilene som har to stoler vel? :)

Om ikke det er rallybiler det er snakk om.

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig morro å blitt med. Men hvordan er det? Har jo ikke akkurat den raskeste bilen. Er flere jeg kjenner som kunne tenkt seg en tur ut nå. Så slepper vi å drite oss ut foran noen 1000 mennesker på Gatebil i sommer. Få litt trening i kjøriga.

 

Rask bil er ikke noe must. Hele poenget med denne dagen er at du skal få prøve deg i fred å ro, uansett bil eller kjøreferdigheter ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært veldig morro å blitt med. Men hvordan er det? Har jo ikke akkurat den raskeste bilen. Er flere jeg kjenner som kunne tenkt seg en tur ut nå. Så slepper vi å drite oss ut foran noen 1000 mennesker på Gatebil i sommer. Få litt trening i kjøriga.

 

Er vanskelig å drite seg ut, hvis du snurrer eller kjører av banen så driter du deg heller ikke ut, alle gjør det, bare ikke kjør helt over evne og snurr i hver sving. Trege biler gjør ingenting, bare følg med litt i speilet og blink/slipp forbi biler som tar deg igjen, spesielt på langstrekka. Det er ikke kjedelig å kjøre treg bil på bane heller, har gjort det flere ganger selv :), å ta tida på seg selv og kjøre mot seg selv er fortsatt like gøy.

 

 

Sender mail og melder meg på nå, så skal jeg opp på verkstedet og shimme opp lamelldiffen min litt nå etterpå :) Håper på å få litt mere sperring på bakhjula

 

Vi har retta mye på den hvite BMWen som fikk seg en smell på lisjøen og, skal jobbe litt mere på den så skal vi melde på den og innen 10 april.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rask bil er ikke noe must. Hele poenget med denne dagen er at du skal få prøve deg i fred å ro, uansett bil eller kjøreferdigheter ;)

 

Hmm kanskje jeg skal prøve rundetider med Sukien da. 2 min og 20 sek eller noe sånt. :) Hvem er raskest med 80hk og 215/70-15 dekk :)

-98 Suzuki Jimny 4x4

-92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim

x85 Suzuki SJ413 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold oss oppdatert med antall påmeldte da. Er litt spendt på om vi blir nok! :)

 

Kjørte noen "oppvarmingsrunder" på go kart bane i dag. Fikk bruke 3. gir i 2-3 sekund, så det ble ikke store farten. Men litt artig likevel:)

 

Har mer eller mindre seks forhåndspåmeldte nå, så det går nok i orden ;)

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som vil kjøre, men er usikre: Det er seriøst ingenting å være usikre på! Det å kjøre bil på bane er ikke SÅ annerledes enn å kjøre på vei. Det er den samme bilen dere kjører :) Det som er viktig er å følge med rundt seg, spesielt da slippe frem de som ligger bak og presser. Dette er ikke noe løp, så så lenge folk har god kjørekultur er det null problem. Når det gjelder treg bil så har ikke dette mye å si heller... men bilen bør jo helst være litt sportslig da:) Første bilen jeg kjørte på bane med var en Honda Prelude med 160hk, det var ihvertfall KJEMPEGØY! :) Ellers så er jo dette et ypperlig treff å starte på... Her er det lite folk med, flere relativt erfarne sjåfører samt mulighet for å få instruksjoner av proffer!

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår