Gå til innhold

Pre Season shakedown 14.04.2005 på Rudskogen

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Legger ut noen bilder fra treffet. Ble ikke så mange bra, men. Gjerne noen kommentarer. :)

 

CIMG0384_ree.jpg

 

CIMG0372_ree.jpg

 

CIMG0376_ree.jpg

 

CIMG0378_ree.jpg

 

CIMG0380_ree.jpg

 

CIMG0382_ree.jpg

 

CIMG0383_ree.jpg

 

Motsatt kjøreretning?

CIMG0410_ree.jpg

 

CIMG0407_ree.jpg

 

CIMG0404_ree2.jpg

 

CIMG0403_ree.jpg

 

CIMG0436_ree.jpg

 

CIMG0434_ree.jpg

 

CIMG0431_ree.jpg

 

CIMG0429_ree.jpg

 

CIMG0428_ree.jpg

 

CIMG0425_ree.jpg

 

CIMG0424_ree.jpg

 

CIMG0414_ree.jpg

 

CIMG0413_ree.jpg

 

CIMG0439_ree.jpg

 

CIMG0417_ree.jpg

 

* * Resten av bildene ligger her!: http://photobucket.com/albums/v141/Supramannen/FSR%2014%2004%2005/?action=options

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var et veldig bra treff.

Jeg fikk vel kjørt en 50-60 runder på banen og er storfornøyd med ~1,13.5 (Nokia tid tatt av sidemann vel og merke...)

Fikk også mange gode tips av han ene racerkjøreren jeg ikke husker navnet på(Jeg var passasjer og han kjørte). Det var noen sinnsyke runder med pressing, curbs-hopping, apex spising... Skal man presse rundetider får redskapen gjennomgå :)

 

Om det var noe å klage på så må det være mangel på flaggvakter.

Kjekt med et forvarsel når det står en bil på tvers.

Når man betaler det dobbelte av andre treff må vel det gå og ordne.

Det mest hårete var når en banerigget hvit Integra snurret etter depoet. Fikk testet ABS'en for å si det slik. ( Ikke det at gulflagg hadde hjulpet her da jeg kom en bil bak..)

 

Det som var kult for oss som ikke driftet var at det var bra show i mellom heatene.

Spesielt Herr Moen og sine 5-6 par med bakdekk. Den 100meters slædden inn mot depotsvingen var bare helt sinnsyk. ( Noen som har film ??)

Bilen så 10 år eldre ut når dagen var over.

 

Noen bilder:

 

Rudskogen_DCN_april_022.sized.jpg

Før....

 

Rudskogen_DCN_april_048.sized.jpg

...Underveis...

 

Rudskogen_DCN_april_049.sized.jpg

...Etter.

 

Rudskogen_DCN_april_021.sized.jpg

Godbilen kjøler seg ned.

 

Rudskogen_DCN_april_032.sized.jpg

Denne ser rask ut men...

 

Rudskogen_DCN_april_030.sized.jpg

No guts, no glory...

 

Rudskogen_DCN_april_037.sized.jpg

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest hårete var når en banerigget hvit Integra snurret etter depoet.

 

Det var bruttern. :)

Og jeg satt på med ham da vi snurret, jeg måtte roen litt ned, da jeg hadde lite dekk på min bil.

 

Bra du klarte å bremse da, det var hans første tur på banen med den bilen, og det tar litt tid å venne seg til en litt mindre tilgivende bil. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bruttern. :)

Og jeg satt på med ham da vi snurret, jeg måtte roen litt ned, da jeg hadde lite dekk på min bil.

 

Bra du klarte å bremse da, det var hans første tur på banen med den bilen, og det tar litt tid å venne seg til en litt mindre tilgivende bil. :)

 

 

Ja ,Integra slipper lett bak. Snurret 3 ganger jeg. Hadde en snurr i depotsvingen som kostet meg 8000,- hvis jeg bryr meg med å fikse det. Fikk noen små bulker, men må vite om det for å se det. Tenker det holder å lakke opp igjen frontlippen. Hadde sinnsykt flaks!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et veldig bra treff.

Jeg fikk vel kjørt en 50-60 runder på banen og er storfornøyd med ~1,13.5 (Nokia tid tatt av sidemann vel og merke...)

Fikk også mange gode tips av han ene racerkjøreren jeg ikke husker navnet på(Jeg var passasjer og han kjørte). Det var noen sinnsyke runder med pressing, curbs-hopping, apex spising... Skal man presse rundetider får redskapen gjennomgå :)

 

Om det var noe å klage på så må det være mangel på flaggvakter.

Kjekt med et forvarsel når det står en bil på tvers.

Når man betaler det dobbelte av andre treff må vel det gå og ordne.

Det mest hårete var når en banerigget hvit Integra snurret etter depoet. Fikk testet ABS'en for å si det slik. ( Ikke det at gulflagg hadde hjulpet her da jeg kom en bil bak..)

 

Det som var kult for oss som ikke driftet var at det var bra show i mellom heatene.

Spesielt Herr Moen og sine 5-6 par med bakdekk. Den 100meters slædden inn mot depotsvingen var bare helt sinnsyk. ( Noen som har film ??)

Bilen så 10 år eldre ut når dagen var over.

 

Noen bilder:

 

 

 

 

Morsomt at du har lagt ut så mange bilder. Artig å se vannmengden under BMWene våre, vi hadde litt problemer med koking begge 2 faktisk :) hehe.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ,Integra slipper lett bak. Snurret 3 ganger jeg. Hadde en snurr i depotsvingen som kostet meg 8000,- hvis jeg bryr meg med å fikse det. Fikk noen små bulker, men må vite om det for å se det. Tenker det holder å lakke opp igjen frontlippen. Hadde sinnsykt flaks!!

 

I relativt orginal stand er den ikke så verst, men går man av gassen kommer hekken. Problemet hos bruttern var at dekka var ikke varme nok bak, pluss at når den har blitt såpass stiv så sier den ikke fra så tydelig som en med org understell heller. :)

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er synd med slike idioter. Stå der å burne midt inne blant folk som har betalt i dyre dommer for å få lov til herje på banen. Direkte respektløst! Blir så forbannet på slike primitive lavpanner (ja, jeg håper du leser dette, ditt rasshøl). I tillegg er det jo INGEN som synes det er tøft, så hva faen er vitsen...

 

Håper imidlertid baneiere forstår at dette er noe som dessverre kan skje når man ikke tar IQ-test i porten. Jeg rakk dessverre aldri å stoppe vedkommende, men la oss si det slik: Han får aldri muligheten til å gjøre noe lignende igjen på mine treff...

:)

Hvordan bil kjørte denne idioten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår