Gå til innhold

Pre Season shakedown 14.04.2005 på Rudskogen

Ranger emnet


Shakotan

Anbefalte innlegg

Når bakdekkene dine bare holder i 3 runder må det vel bli dyrt om du skulle kjøre en hel lørdag :D

 

Sinnsyk kjøring! Håper for tilskuerne sin del at du får dekksponsor for dette var utrolig rått å se på.

Etter det jeg så er det ikke bare dekk som bør sponses, men også felger. Det gikk jo litt ut over felgene etter at dekkene var ferdigkjørte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 210
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den saken der har vell vært et tema her før. jeg drar på gatebil for å leke. å jeg skal passe på med selv. hvis ikke gutta vil kjøre sammen med meg så får dem vente til jeg har kjørt mine 3runder. å hvis dem ikke klarer å kjøre forbi meg så får dem vente. eller så burde kansje gatebil delt opp i en kjøre spor pulje. å en drifting pulje. er vell ikke noe seriøst løp det here? hvis det er det så anbefaler jeg dem å kjøre racing.

www.kennethmoenmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den saken der har vell vært et tema her før. jeg drar på gatebil for å leke. å jeg skal passe på med selv. hvis ikke gutta vil kjøre sammen med meg så får dem vente til jeg har kjørt mine 3runder. å hvis dem ikke klarer å kjøre forbi meg så får dem vente. eller så burde kansje gatebil delt opp i en kjøre spor pulje. å en drifting pulje. er vell ikke noe seriøst løp det here? hvis det er det så anbefaler jeg dem å kjøre racing.

 

 

Gatebil seriøst? Er jo mest å regne som et moteshow..... *titt på skjørta mine da!* Forstår ikke mye av den klaginga etter i fjor.. Burde ikke være et problem for quarnis, krb og andre overmotoriserte å ta seg forbi en rimelig utrimma s14 på rettstrekka? :rolleyes:

 

Jaja... Får håpe de har separerte verstongbil og driftebil klasser i år. sombrero

_________________________

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den saken der har vell vært et tema her før. jeg drar på gatebil for å leke. å jeg skal passe på med selv. hvis ikke gutta vil kjøre sammen med meg så får dem vente til jeg har kjørt mine 3runder. å hvis dem ikke klarer å kjøre forbi meg så får dem vente. eller så burde kansje gatebil delt opp i en kjøre spor pulje. å en drifting pulje. er vell ikke noe seriøst løp det here? hvis det er det så anbefaler jeg dem å kjøre racing.

 

De burde helt klart dele opp i drifting og grip klasser på gatebil i år, er i allefall mere enn nok deltakere til det.

 

Grom kjøring forresten!

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det bare er fett at kenneth og andre biler drifter imellom andre biler jeg :D

Arti med litt variert kjøring, det er jo lov og ta litt hennsyn til hverandre..

 

som kenneth m sier, man er jo der for og leke seg.. ikke første man til mål lissom.. ;)

 

kenneth m:

Grattis med ny bil, den ser lovende ut :D

 

Mvh

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var første dag på bane å greier så kunne ikke presse på for mye... hehe

har nybygd motor som må innkjøres også før det blir litt mer fart! kommer sterkere tilbake med skylinen senere, da er det bare døm runde bakløktene du ser hehe :P

 

Flottings at du iallefall drar bilen uttpå banen!

Får ikke noe respekt av å stå i depoet med en så rå bil nei :)

Regner med du kommer sterkt tilbake!

 

 

Og til

-Supraguy- og ArildH

Takk for masse fete bilder! :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bedre seint enn aldri..

 

Xenon liker det sikkert siden han er så filmkåt :)

 

driftfun-banekjoring-rudskogen-140405-divx.avi

(høyre lagre mål som, ca 110mb)

En film til faktisk fra rudskogen!

Fant ut at en kompis hadde filmet litt med kamera mitt.

Har ikke tid til å redigere omdagen så da bare kastet jeg det på nett.

 

:)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre seint enn aldri..

 

Xenon liker det sikkert siden han er så filmkåt :)

 

driftfun-banekjoring-rudskogen-140405-divx.avi

(høyre lagre mål som, ca 110mb)

En film til faktisk fra rudskogen!

Fant ut at en kompis hadde filmet litt med kamera mitt.

Har ikke tid til å redigere omdagen så da bare kastet jeg det på nett.

 

:)

 

morsomt, på 12 min og 40 sek hører man ganske tydlig at diffen min tar kvelden.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår