Gå til innhold

Dekkvalg

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

Nå som det er på tide å legge om til sommerhjul, så trenger jeg også nye sommer dekk. i den anledning så lurer jeg (og kanskje noen fler) om det er noen som har noen dekk å anbefalle?

 

Sånn utifra pris, og hvor bra dekkene er. skal ha 215,45 17 dekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig vil fraråde deg fra å kjøpe falken og toyo dekkene. Jeg er i allefall ikke fornøyd med noen av disse. Blir fort slitt og bråker endel. Men man får jo hva man betaler for.

 

De dekkene jeg er mest fornøyd med er p zero dekkene til pirelli

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig vil fraråde deg fra å kjøpe falken og toyo dekkene. Jeg er i allefall ikke fornøyd med noen av disse. Blir fort slitt og bråker endel. Men man får jo hva man betaler for. De dekkene jeg er mest fornøyd med er p zero dekkene til pirelli

 

Kjørte med Falken i fjor sommer, og synes ikke de bråker mye, og det til tross for at bilen er dårlig støydempet. Eneste jeg har å utsette på de dekkene er vannplaning. Ikke mye, men nok....

 

Får Bridgestone på de nye felgene mine....noen som har erfaringer med det merket? Aner ikke hvilken type, men de koster rundt 1600 pr dekk.

 

 

mvh

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte med Falken i fjor sommer, og synes ikke de bråker mye, og det til tross for at bilen er dårlig støydempet. Eneste jeg har å utsette på de dekkene er vannplaning. Ikke mye, men nok....

 

Får Bridgestone på de nye felgene mine....noen som har erfaringer med det merket? Aner ikke hvilken type, men de koster rundt 1600 pr dekk.

 

 

 

mvh

Pantera

 

Potenza? jeg har S-02, knalldekk, når jeg skal kjøpe neste gang blir det nok S-03 som er etterfølgeren:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For al del styr unna et merke som heter fulda! hærregud for noe piss dekk, slet de ut på noen mnd, og de var sinsykt elendig på vannplaning.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For al del styr unna et merke som heter fulda! hærregud for noe piss dekk, slet de ut på noen mnd, og de var sinsykt elendig på vannplaning.

 

Hvorfor det? Husk at du får det du betaler for når det gjelder dekk. Har selv Fulda Extremo (de dyreste Fulda hadde når jeg kjøpte dem) og det eneste jeg har å utsette på dem er at de bråker litt. Selvfølgelig har også valg av profil mye å si, jeg ahr 205/45 - 16. Godt kompromiss i stedet for 40 profil, får litt mer dekk, og komfort :)

83 RX7 12A Turbo

89 Ford F-250 XLT Lariat

 

x80 RX7 13B

x82 929 HT Coupe

x89 929 2.2i GLX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår