Gå til innhold

Dekkvalg

Ranger emnet


Kennet

Anbefalte innlegg

vet du prisen ?

 

Falken FK-451 begynner å bli ganske så gammelt. Jeg venter fortsatt på at han skal få inn toyo proxes T1-R i 225/45-17. Skal betale 6800 for dekk, felger og bolter.Tror han skulle ha ca. 1300,- pr. stk for dekkene uten felger. Å kjøpe dekk løst hos han lønner seg knapt. Jeg får jo felgene for 400,- pr. stk når jeg kjøper pakke.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe hos sharif i dag og kjøpte dekk... Falken har dem ikke lenger, toyo er det de har, betalte 4400,- for 4 dekk a 215 45 17 ferdig lagt om på mine felger...

 

det er MYE venting der borte. tror jeg brukte 1- 1 1/2 i kø og venting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var oppe hos sharif i dag og kjøpte dekk... Falken har dem ikke lenger, toyo er det de har, betalte 4400,- for 4 dekk a 215 45 17 ferdig lagt om på mine felger...

 

det er MYE venting der borte. tror jeg brukte 1- 1 1/2 i kø og venting..

 

Det var DYRT!!!!

 

Vi (Dekk Sjekk A/S i Askim) tar 3990,- for fire dekk, tisvarende som Toyo.

 

Og da kan du også drite i ventinga... doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Federal dekk på min nå, 215/40-17. Betalte 750kr/stk, men det var med en saftig rabat (gjennom jobb) koster vel over 1500 egentli. Må si meg kjempe fornøyd me dekkene, null vannplaning, og kjempe bra grep.

Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg har Federal dekk på min nå, 215/40-17. Betalte 750kr/stk, men det var med en saftig rabat (gjennom jobb) koster vel over 1500 egentli. Må si meg kjempe fornøyd me dekkene, null vannplaning, og kjempe bra grep.

 

Jeg har også federal dekk 205/45-17, tror ikke jeg betalte mer enn 800,- stk, og det var uten at jeg kjente noen i sjappa, pruta seff litt, men trodde at dettevar et sånt billigmerke jeg.. MEN, er faktisk kjempefornøyd med de, har kjørt to sesonger på de, og de er nesten ikke slitt i det hele tatt.. :)

 

En kompis handla slike i 225/40-17 i år, og det var ikke så galt det heller.

 

Dekkesenteret på Storo selger disse

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikens värld testet lavprofildekk og fant at Toyo T1R var best på våt bane og hevdet seg høyt i alle kategorier utenom rullemotstand. 2. plass totalt. Vinner var Michelin Pilot Sport. Nesten alle de kjente toppdekkene var med. Slitasje stod det som vanlig ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår