golf_IV Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Nice! Siter audi 100 2.2 quattro chrysler stratus 98 mod, auto,ac selge xmerce 190e x2 xnissan 200sx s13 xAudi 90 quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Er bare litt over 4 år siden sist. Ikke 8. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurgle Skrevet Januar 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2012 En ting er å bumpe en gammel tråd som omhandler lover og regler som stadig forandres, noe annet er å være stor i kjeften når man ikke kan regne.... Har også hørt snakk om dette at de gikk over til radioaktivt sporstoff da det var mange som kjørte med to tanker. Hvor lenge kan dette i så fall spores om man fyller på en jerrykanne med farget i ny og ne? Etter hva jeg forstår er ikke farget diesel iblandet biodiesel og har derfor mye lengre lagringstid. Er det mulig å få kjøpt avgiftsbelagt diesel uten biodiesel for langtids lagring? Noen som har erfaring med stabiliseringsstoffer for langtidslagring av bensin og diesel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Det er litt deprimerende hvordan folk skal sutre over at noen svarer i gamle tråder. Dessuten var det vel ett innlegg og ikke en bump... Når biodieselen kom, så var det ikke innblandet i avgiftsfri, dette så man på fargen, og ikke minst merket det på effekten. Nå merker jeg ingen forskjell på effekten lenger, så enten har biodieselen blitt bedre, eller den er blitt innblandet i avgiftsfri også. forøvrig så kjører jeg bensin nå... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesW124 Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 (endret) forøvrig så kjører jeg bensin nå... Bilforumet.noModerator: Teknisk - Suzuki - Ford - Mercedes-Benz `84 Ford Granada 2.3 L Turnier `94 Mercedes-Benz E 300 TD Turbo :tannløs: Endret Januar 14, 2012 av MercedesW124 Siter MVH Christian RIbe Mercedes-Benz 1222 NG `85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2012 Ja den står her ute den nå, med ræva i været og bruker minimalt med diesel, uten skilt og greier, så nå kjører eg granada... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power 68 Skrevet August 9, 2012 Rapporter Share Skrevet August 9, 2012 Jeg røsker opp denne tråden igjen. Grunnen er at jeg går med tanker om å få tak i frityrolje og filtrere dette. Tidligere i denne tråden ble det nevnt at en kunne blande dette med parafin, to takts olje, og eller automatgirolje for å forbedre viskositeten. Hva er blandingsforholdet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg