Gå til innhold

Hei!

Ranger emnet


Audi Master

Anbefalte innlegg

Og så?

 

En slik post er litt meningsløs, det er den. Rett og slett fordi det er mange brukere som poster her, og alle postene ligger jo på forumet allerede.

 

Hva er VeggAvisen, og hvorfor trenger man lykke når man skal modde? tror vel at de fleste kan PS godt nok til å ikke trenge det;)

 

Menmen.. du er jo bare en guttunge..(jeg bør kanskje ikke prate sååå høyt, men:D)

BTW. de har en PS-del på Mopedportalen også;)

 

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Her må jeg også få sagt noen ord siden dette allerede ser ut til å være forumet`s mest useriøse post...

Jeg føler meg ung og uerfaren her inne selv, men er da ca dobbelt så gammel som treadstarter.. Hva er det han plaprer om??

Håhååi, han kjenner jo mr eller hr omega han, vettu! Da er det jo greit... Som om han rust-freaken er noe statussymbol her inne! Sinnsykt..

Noen som har fortalt han at det går an å slette tråder igjen???

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar oss a du ford et eller annet, ALLE driter i de dustete utsagna sine også.

 

Hva er egentlig vitsen med denne tråden?

 

Mr.Omega og han nye. Vi driter i hvem dere er, hvor dere kommer fra og hvor gammle dere er (i alle fall jeg)

 

Men alikevel velkommen til forumet

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

 

 

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

jo bare hyggelig :rolleyes:

 

men fra spøk til revolver.

1. Dette er et photoshop forum.. her poster man biler av biler/mc og lignende ting som man har lagd i ps for å få respons på det.. ikke for å introdusere seg selv!! det kan du gjøre på Off topic forumet hvis du absolutt vil gjøre det!

 

2. Det at du kjenner Mr.Omega det driter jeg i!

 

3. Prøv å mer seriøs enn Mr.Omega.. selvom du er 13 år eller hva nå du er så går det ann å oppføre seg seriøst..

 

jah..måtte få ut litt energi doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha, huff, jeg må desverre le og riste litt på hodet... Kanskje en aldersgrense er på sin plass snart.

 

Ja gud så mye pent Mr Omega har snakket om deg, kan ikke vente til din neste post så vi får høre mer. Så fint at dere er alt for hverandre.

 

Nei gutter, lek på mopedforumet eller noe, kanskje dere er unge til det og, http://www.DBSForumet.net er vell noe.

 

Prøv å hold et seriøst nivå her.

Mener ikke å være direkte ekkel, men dere er jo bare lekende unger, og biler er for lekende vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er faan meg mere dritt sleng en positivt omtale enkelte steder på forumet har jeg sett..

Dritt lei å lese alt dritt snakk, ( ja veit det bare er å klikke seg bort fra tråden.)

 

Men men, hvis dere trives med å rakke ned på alle andre så be my guest!

 

 

Skal i hvertfall ønske Audi.Master velkommen til forumet, ung å uerfaren, så du lærer med tiden hvilke tråder som burde ligge hvor. :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, velkommen til forumet og gratulerer med en av de mest latterlige trådene jeg har lest her! :roll:

 

Har ikke noe i mot at de yngre prøver seg her, det kan jo hende de har lyst til å lære. Men ofte er det greit med en viss basiskunnskap før man begir seg ut i verden. Det jeg mener er at jeg skal ikke være den som skriker høyest for å få deg utestengt fordi du er en liten gutt, men altså; det er over 12.000 medlemmer på forumet her, så hvorfor i all verden skal noen bry seg om at en drittunge på 11år, eller 13 eller what ever, har klart stuntet med å regge seg?!

 

Anyway, noen burde vel stenge denne tråden snart... hellothere

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, velkommen til forumet og gratulerer med en av de mest latterlige trådene jeg har lest her! :roll:

 

Har ikke noe i mot at de yngre prøver seg her, det kan jo hende de har lyst til å lære. Men ofte er det greit med en viss basiskunnskap før man begir seg ut i verden. Det jeg mener er at jeg skal ikke være den som skriker høyest for å få deg utestengt fordi du er en liten gutt, men altså; det er over 12.000 medlemmer på forumet her, så hvorfor i all verden skal noen bry seg om at en drittunge på 11år, eller 13 eller what ever, har klart stuntet med å regge seg?!

 

Anyway, noen burde vel stenge denne tråden snart... hellothere

 

 

 

gutten er jo bare 11....

 

Tror kanskje alle andre her og hadde gjort det samme når de var 11 år hvis de hadde hatt muligheten og.

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår