Gå til innhold

Lamborgini Diablo i Kristiansand

Ranger emnet

antikristian1

Anbefalte innlegg

Såg en Lambo på Sørlandssenteret, kunne ikkje ungå å stå i lenger tid og beundre den:) Lilla sak, lav som fy, fekk lyst til å slikke den av en eller annen grunn...

Kom en gammal fyr med måne og (åpenbart) et barnebarn, å kjørte bilen der ifra. Synd at slike biler skal havne på hendene til stygge gamle "grabbiser"...

har fortsatt våte drømmer om den bilen, skulle ønske det gikk an å bygge om astraen til noe som ligner;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom en gammal fyr med måne og (åpenbart) et barnebarn, å kjørte bilen der ifra. Synd at slike biler skal havne på hendene til stygge gamle "grabbiser"...

Fint at det er folk som bruker oppsparte penger til det. Fint til en forandring av den gamle griske typen.....

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er en SE30... 30års jubileums utgaven... tror faktisk det er nr 127 å hvis ikke jeg husker feil.. fantastisk bil i allefall..

godt å se sånne bli brukt å...

men ja.. jeg er litt missunnelig :P

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer det, dette er jo den her jubileumsutgaven. Må ha vært en sjelden anledning hvis den var ute på veien for det skjer jo en gang hvert jubelår. Sett den en gang, og da skulle den på et eller annet treff.... Nice bil

2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI

x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn det er og kommer alltid til og være;

Unge gutter kjører biler de har råd til, eldre menn som kjører biler _de_ har råd til ;)

Men jeg finner ingen glede av å se en gubbe på 50 år kjøre en nyere Ferrari og ei heller en gjeng-medlem ELLER en pappagutt på 20... Misunnelse? HELL YEAH!

JEG vil ha en sånn bil :D ;)

chicken chicken chicken chicken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror forresten han kjører en ford orion til vanlig... så jeg tror diablo`n bare er kos å kun kos.. å det er respekt.. godt det er noen med sunne interesser å :P

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om en gammel gubbe i åsgårdstrand for noen år siden. En helt vanlig kæll, med verdens mest strøkne svarte countach.... Han og frua tuslet rundt på handletur med den! Lurer på hvor den ble av. Ingen som har sett den på noen år. Kanskje han ble for gammel?

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider