antikristian1 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Såg en Lambo på Sørlandssenteret, kunne ikkje ungå å stå i lenger tid og beundre den:) Lilla sak, lav som fy, fekk lyst til å slikke den av en eller annen grunn... Kom en gammal fyr med måne og (åpenbart) et barnebarn, å kjørte bilen der ifra. Synd at slike biler skal havne på hendene til stygge gamle "grabbiser"... har fortsatt våte drømmer om den bilen, skulle ønske det gikk an å bygge om astraen til noe som ligner;-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 det jeg synes er kvalmende er 18åringer i millionbiler.. det er motbydelig det Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 det jeg synes er kvalmende er 18åringer i millionbiler.. det er motbydelig det For ikke å snakke om livsfarlig, hehe Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Camryfellow Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Kom en gammal fyr med måne og (åpenbart) et barnebarn, å kjørte bilen der ifra. Synd at slike biler skal havne på hendene til stygge gamle "grabbiser"... Fint at det er folk som bruker oppsparte penger til det. Fint til en forandring av den gamle griske typen..... Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Den lilla Diabloen i Kristiansand eies av en fyr som har jobbet i Saudi-Arabia. Bilen er visstnok en gave fra en han jobbet for. Det er en special edition av et eller annet slag. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 det er en SE30... 30års jubileums utgaven... tror faktisk det er nr 127 å hvis ikke jeg husker feil.. fantastisk bil i allefall.. godt å se sånne bli brukt å... men ja.. jeg er litt missunnelig :P Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Stemmer det, dette er jo den her jubileumsutgaven. Må ha vært en sjelden anledning hvis den var ute på veien for det skjer jo en gang hvert jubelår. Sett den en gang, og da skulle den på et eller annet treff.... Nice bil Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Det er sånn det er og kommer alltid til og være; Unge gutter kjører biler de har råd til, eldre menn som kjører biler _de_ har råd til ;) Men jeg finner ingen glede av å se en gubbe på 50 år kjøre en nyere Ferrari og ei heller en gjeng-medlem ELLER en pappagutt på 20... Misunnelse? HELL YEAH! JEG vil ha en sånn bil :D ;) chicken chicken chicken chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Vi stikker til Saudiarabia og jobber da folkens chicken Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Vi stikker til Saudiarabia og jobber da folkens chicken Hva skal du der? Det er i Dubai morro'a er... I Saudi kapper de sikkert av deg hånda hvis du bryter fartsgrensa, hehe... Ordne fast inntekt her i Norge og leve livet i Dubai, nå snakker vi sombrero sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hva skal du der? Det er i Dubai morro'a er... I Saudi kapper de sikkert av deg hånda hvis du bryter fartsgrensa, hehe... Ordne fast inntekt her i Norge og leve livet i Dubai, nå snakker vi sombrero sombrero Javel... :usa: Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 tror forresten han kjører en ford orion til vanlig... så jeg tror diablo`n bare er kos å kun kos.. å det er respekt.. godt det er noen med sunne interesser å :P Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Minner meg om en gammel gubbe i åsgårdstrand for noen år siden. En helt vanlig kæll, med verdens mest strøkne svarte countach.... Han og frua tuslet rundt på handletur med den! Lurer på hvor den ble av. Ingen som har sett den på noen år. Kanskje han ble for gammel? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axe-Stro Skrevet Mars 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2005 Kappkjørte med han opp timenes bakken i fjor sommer (ikke med Ascona'en). Jeg fliste... eh... han tok meg glatt... Det bråket MYE for å si det mildt. Gikk godt gjorde den og, merkelig. ;) Siter Axel S. [ ] Civic VTi 93' [ ] Accord Sport 03' [x] 200sx s14 [x] EJ6 VTI hybrid (97' Civic Coupè) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg