safoll Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hei. Noen som har forslag til hvordan jeg skal få festet denne boksen? Har fått tips om dobbeltsidig teip, samt borrelås, men jeg har mine tvil om hvor lenge dette holder, pga "stiv" bil og at boksen skal sitte fast når jeg trykker på den. Dessuten er det en stålramme ovenfor boksen, så jeg tror ikke lim fester seg så godt. Er temmelig umulig å komme til og få skrudd inn to skruer på siden av boksen, o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Se om du får laga deg ei ramme av noe slag da.... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Se om du får laga deg ei ramme av noe slag da.... Hei. Har tenkt tanken selv; Lage en ramme à la cdspiller-ramme, ev. bøye til en gammel ramme fra en cd-spiller, men er redd det kommer til å se helt shabby ut. Hadde håpet jeg fikk festet den på en litt enklere måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hva med å lime fast en "gummimatte" under da? det burde gi en del friksjon hvertfall. Ellers kan du jo stripse fast? :P Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 Hva med å lime fast en "gummimatte" under da? det burde gi en del friksjon hvertfall. Ellers kan du jo stripse fast? :P Vil helst at den skal henge oppe i hullet, ikke ligge nedi. Får eventuelt bli en nødløsning det. :rolleyes: Er dessverre ikke noe å stripse den fast i. Ellers hadde problemet vært løst for lenge siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baksietrølle Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 dobbeltsidig tape er mye sterkere enn du tror Siter pajero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hvorfor ikke gjøre det litt tøft, mould en ramme til den i glassfiber :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 dobbeltsidig teip og sånn borrelås med teip på holder utrolig mye. En kamerat festet skiltet på bilen med sånn borrelås. hang fast det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 dobbeltsidig tape er mye sterkere enn du tror Det tviler jeg ikke på, men jeg tror ikke limet på tapen vil feste seg så godt oppe i stålrammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hvorfor ikke gjøre det litt tøft, mould en ramme til den i glassfiber :) Kanskje det. Kan ihvertfall forsøke på noe lignende. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Problemet løst! Fikk fjernet metallplaten oppi, så var det bare å dekke hele lokket på justerings-boksen med borrelås, og feste opp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hva med å støpe deg en ramme i glassfiber? Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 rutelim :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Hva med å støpe deg en ramme i glassfiber? Tror ikke jeg bryr meg om å gjøre det så innviklet nå, da jeg allerede har fått festet den. Resultatet ble faktisk helt greit med borrelås. Justeringsboksen sitter fast, og det er jo hovedsaken. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg