locdog84 Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Lurer på om det er det dårlige k-jetronic systemet på 87" audi 100 turbo quattro? Noen som har peiling?? Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Hvis du har luft/bensin-mixern over luftfilterboksen på bildet under, så har du K-jet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Bøe Skrevet April 9, 2005 Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Jepp du har K-jet det holder til ca. 250 hk, man da er det slutt :( Siter Mvh. Kjell Bøe 1981 Chevrolet van (daglig bil) 1999 Audi A6 avant 1,8 Tq (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Åssen justerer du det a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Hvis du har luft/bensin-mixern over luftfilterboksen på bildet under, så har du K-jet. Ser du har C4 med K-Jetronic. Faen jeg hadde lyst på en sånn, men ikke med det systemet. Noen andre motorer i C4 serien som ikke har det? Er jo bare møkk.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 V6-erne 2.6 (150HK) og 2.8 (174HK) har EFI. EDIT: For ikke å snakke om S-bilene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hva er det som er så gæli med K-Jetronic systemet da? Alle klager over dette og sier det er bare søppel? hehe Ikke å anbefale med andre ord? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det er et gammelt mekanisk system... Bortsett fra at det er begrensede muligheter ved trimming, og noe høyt forbruk fungerer det jo ganske godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Det er et gammelt mekanisk system... Bortsett fra at det er begrensede muligheter ved trimming, og noe høyt forbruk fungerer det jo ganske godt. Okei..Da blei jeg litt klokere..Leste litt om dette i Autofil, dem testa Audi Urquattroen til en av Frisak folka...Blei ikke sagt så veldig mye positivt om det men...For all del, sikkert et bra system når det funker som det skal.. Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Fungerer dårlig med turbo-trim. Det som hovedsaklig styrer bensinmengden er mengden luft motoren klarer å suge inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW520 Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Fungerer dårlig med turbo-trim. Det som hovedsaklig styrer bensinmengden er mengden luft motoren klarer å suge inn. Hei du. dette systemet heter ke-jetronic, ikke k-jetronic. Siter 11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil 07 bmw 525D M-Sport bruksbil 96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt. Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8 Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704 og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
one Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det har du alldeles rett i... på min heter det faktisk KE3-Jetronic... Noen mercedeser var så heldige å få oppleve KE5-Jetronic ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.