Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Det stemmer på evoen men ikke den andre!

 

Kjørte bak/foran/bak cls`en på onsdag fra nordkjosbotn og inn. Utrolig tøff bil. Liker ikke alle linjene på den, men både i bakspeilet og bakfra var den grom. Den kjørte sammen med en eldre E-klasse og innimellom så de ut til å kjøre på... Flogga meg langs nyveien rett etter vollan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Svart, tona rute, s-line pakken å jada e ei stasjonsvogn :P

zh 20442??

 

Her e bildan :P

da den fikk bot :P bilda tidligere i tråden :P

purkvsparkeringsvakt.jpg

purkvsparkeringsvakt1.jpg

 

det e en 2.0 Turbo me orginalt 200hk?? men mene en kompis sa han hadde prata me dæm :P at det va litt mer :) + på nåkka hk tell. så vet du om du klare å kjøre fra dem eller ikke :P

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har det skjedd, nabolaget har fått sin første pepperbørse... Hvit Cayenne med turbo-optikk 04-06 modell, fete 20"+ felger

-fin bil syns jeg:-)

 

Spotta i Mellomvegen på veg mot Røstbakktoppen..

 

Tror dere det er noe pulver under panseret??(hehe) Løyntnanten med den blåe fluktbilen har vel en idè om dette også?

 

GunnarGT - halvgammel småbarnspappa

...sakte, og midt i vegen....

 

2005 BMW 525 DAT,2004 SAAB 9-5 Aero

x1999 SAAB 9-3 Cab,x1996 Audi A4 1,8T AVA

x1988 SAAB 900 Turbo 8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har det skjedd, nabolaget har fått sin første pepperbørse... Hvit Cayenne med turbo-optikk 04-06 modell, fete 20"+ felger

-fin bil syns jeg:-)

 

Spotta i Mellomvegen på veg mot Røstbakktoppen..

 

Tror dere det er noe pulver under panseret??(hehe) Løyntnanten med den blåe fluktbilen har vel en idè om dette også?

 

GunnarGT - halvgammel småbarnspappa

 

snakket me eieren for ei stund sia.. det er ikke cayenne turbo.

men er fin lyd av den uansett. Nydelig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har det skjedd, nabolaget har fått sin første pepperbørse... Hvit Cayenne med turbo-optikk 04-06 modell, fete 20"+ felger

-fin bil syns jeg:-)

 

Spotta i Mellomvegen på veg mot Røstbakktoppen..

 

Tror dere det er noe pulver under panseret??(hehe) Løyntnanten med den blåe fluktbilen har vel en idè om dette også?

 

GunnarGT - halvgammel småbarnspappa

 

 

Tøff bil, 22" sorte felger passer fint på den ;) Dessverre "bare" en Cayenne S.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sinnsyke" kjøreegenskaper på en Cayenne S, nuvel ... alt er relativt :)

 

Uff, blir mye off-topic nå, har dessverre ingenting å bidra med heller, så dere for unnskylde.

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sinnsyke" kjøreegenskaper på en Cayenne S, nuvel ... alt er relativt :)

 

Uff, blir mye off-topic nå, har dessverre ingenting å bidra med heller, så dere for unnskylde.

 

Vel, ikke veldig imponert over denne typen kritikk. For det første; hva har du kjørt av biler? Har du kjørt en cayenne i det hele tatt? Hva sammenlikner du med? Har kjørt MYE forskjellig, og at en SUV kan oppføre seg på den måten er imponerende. Ikke akkurat en M3, men uansett... Topp 5 av det JEG har kjørt...

 

Men den er sikkert ikke bedre enn Opelen som DU eier iflg profilen din her:ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha - du må da klare å lese litt med litt skråblikk (relativitet). Jeg prøvde poengtere at det blir litt voldsomt å si at en SUV har "sinnsyke" -kjøreegenskaper, fordi når det sies slik høres det som alle andre biler bare kan "legge seg", noe som blir helt feil. Derfor skriver jeg at alt er relativt, ja, det er nok veldig godt mulig den beste SUV-en som er, men det forbli fortsatt en SUV. ... Og ja, selvsagt er Opel-en min best i verden, den stiller da tross alt med en 2-liter som spyr ut hele 130hk, så hallo!

Some say he recently nicked an old Vauxhall because he thought it was a Spaceship. A spaceship he plans to use to visit Jupiter ... All we know is, he is not The Stig, he is however The Stig's Norwegian cousin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår