Duck Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Her sitter jeg i hamar, en ganske oppgitt The Gathering-deltaker. Jeg har kjørt helt fra Trondheim uten problemer, men når jeg skulle starte bilen noen timer etter jeg kom fram, støtte jeg på et meget rart problem. Etter bilen hadde gått i ca et minutt etter jeg starta den, begynte plutselig vindusspyleren bak å spyle for harde livet. Den spylte tom tanken rimelig fort, men den stopper ikke alikevel. Om jeg trykker på knappen for vindusspylern bak, så går den enda fortere (og den lyden er ikke fin!) Noen som har en anelse om hva det kan være? -Frustrert Christoffer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 ta ut sikringen til du har fått fixa det så slipper motoren å brenne sombrero sombrero sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 tenkte å gjøre det, men jeg finner ikke ut hvilken sikring vindusspyleren står på. det er ikke samme sikring som viskerne iallefall.. ;/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Da gjør du det enkelt å bare trekker ut en av ledningene som går inn på spylermotoren... ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 eller du trekker ut en sikring... setter den inn pga feil sikring.. neste sikring.. feil der også osv til du scorer sombrero sombrero sombrero sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Da gjør du det enkelt å bare trekker ut en av ledningene som går inn på spylermotoren... ;) tenkte på det, men problemet er at jeg må av med hele interiørdelen på bakluka om jeg skal komme til kabeln, siden det går så mange kabler til bakluka. Vet ikke hva som er til vindusspylermotorn liksom :p Men er det farlig å nappe ut sikringer mens motoren går? Hadde jo vært det enkleste da.. bare la motoren gå, og nappe ut sikringer helt til den stopper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 så bilmotoren må gå for at spylemotoren skal henge seg opp? kan du ikke bare skru på tenninga til trinn 2 og så starter den forbanna spylemotoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jo, det kan jeg. men jeg har et annet problem også - det er noe som stjeler strøm som f*, så batteriet er konstant tomt så å si. Så det holder bare til å starte én gang etter jeg stopper bilen når den har gått en stund.. regner med jeg må bruke startkabler for å få den igang nå. Tror ikke batteriet holder lenge nok til å finne ut hvilken sikring spylern går på :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 kukvogn!! hvis du har probs med at dn stjeler strøm så kan du kjøre en stund med den så den lader seg opp.. når du parkerer kople fra batt polen så den ikke får ladet seg ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 evt bare ta av kontakta ned på spylerpumpa. =) men greit å feilsøke seg fram emd å ta en og en sikring, =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 kukvogn!! hvis du har probs med at dn stjeler strøm så kan du kjøre en stund med den så den lader seg opp.. når du parkerer kople fra batt polen så den ikke får ladet seg ut hehe.. litt snedig at du skal si det. Jeg kjørte Trondheim - Hamar uten stopp (det skal vel holde til å lade opp batteriet), og når jeg hadde kommet fram lot jeg bilen stå i en time eller to før jeg starta den igjen, og da var det såvidt jeg fikk start pga at batteriet var tomt.. begynner å tro det er batteriet det er noe galt med egentlig.. jeg prøvde å lade det opp før jeg dro til hamar, men laderen sa det var fulladet etter 5-10 minutter. Edit: Må vel hive på en hurra for at dette var min post nr. 100 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Sjekka vannet på cellene da? Lurer på åssen den pumpa har hengt seg opp.. merkelig greier.. Hva du enn gjør, ikke la den stå å pumpe tomt, eller du kan, så går den i stykker å problemet er løst:p Sikkert noe med denne som stjeler strøm, noe feil i det elektriske systemet, slengt litt hardt igjen med bakluka kanskje? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 evt noe dårlig kontakt/jordings feil Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg fjerna selv hele interiørdelen bake på samme bil (89 Voyager) her om dagen, fikk først ikke av viskeren bake. Siden den måtte av grunnet maskering før lakk endte det med at vi gikk bakveien og triksa litt. Det var ikke så stress å få av interiøret, var bare en 5-6 skruer. Og det var lett å få på igjen. Bake der kan du bare koble ut vindusviskermotoren. Så slipper du alt det der tullet ;-) Men hvis du finner sikringa er jo det seff lettere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Jeg fjerna selv hele interiørdelen bake på samme bil (89 Voyager) her om dagen, fikk først ikke av viskeren bake. Siden den måtte av grunnet maskering før lakk endte det med at vi gikk bakveien og triksa litt. Det var ikke så stress å få av interiøret, var bare en 5-6 skruer. Og det var lett å få på igjen. Bake der kan du bare koble ut vindusviskermotoren. Så slipper du alt det der tullet ;-)Men hvis du finner sikringa er jo det seff lettere Du vet ikke tilfeldigvis hvilken sikring jeg leter etter da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg