vwsportz Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 har ett lite problem.........sitter på en del styling jeg skal kjøpe til bilen.....bilen er allerede lakkert....det jeg lurer på er om de som lakkerer har vanskelig for å finne samme fargen til tingene som jeg skal ha lakkert som resten av bilen.....fargen er blå metallic perlemor....har lakkoden enda men lurer på om jeg får en overraskelse når jeg har kjøpt en hau med styling lakkerer og plutselig så er sideskjørtene enn annen farge enn det jeg skulle ha...eller er dette ingenting å bekymre seg for???? litt trasig å kjøpe stylig for en hau med penger hvis det skulle oppstå problemer med dette, noen som vet???? Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Kan vel få dem til å analysere lakken. Da blir den så lik som overhode mulig. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 har ett lite problem.........sitter på en del styling jeg skal kjøpe til bilen.....bilen er allerede lakkert....det jeg lurer på er om de som lakkerer har vanskelig for å finne samme fargen til tingene som jeg skal ha lakkert som resten av bilen.....fargen er blå metallic perlemor....har lakkoden enda men lurer på om jeg får en overraskelse når jeg har kjøpt en hau med styling lakkerer og plutselig så er sideskjørtene enn annen farge enn det jeg skulle ha...eller er dette ingenting å bekymre seg for???? litt trasig å kjøpe stylig for en hau med penger hvis det skulle oppstå problemer med dette, noen som vet???? lakken på bilen min er blå perlemor tror jeg, med no lilla skjær i.. tror koden var ln5y el no Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 lakkoden er ikke problemet den har jeg......jeg lurer på om min bil som er lakkert blå perlemor ...metallic....om jeg får lakken til og se helt likkens ut når jeg skal lakkere sideskjørt osv...lakkoden har jeg:) Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 lakkoden er ikke problemet den har jeg......jeg lurer på om min bil som er lakkert blå perlemor ...metallic....om jeg får lakken til og se helt likkens ut når jeg skal lakkere sideskjørt osv...lakkoden har jeg:) ah! dah! leste feil! hehehe lakkeringssjapper vet vel det tror jeg.. lakke selv eller? skal lakke sideskjørt og lister og div ting selv, men, tror jeg skal gjøre det hos noen som har peil Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 du bør reise til de som lakket bilen, for de vet kanskje hvilken farge de brukte på fyleren, for det kan bli forskjell vis fylleren hadde lys/mørk farge og det blir gjort motsatt på de løse delene dine. men leverer du delene til ett bra lakkverksted så kan du faktisk kreve at de skal bli likt.... vi må iallefall lakke om, blir det feil.... Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mars 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 oki....takker for alle svar:) ole henri....skal ikke lakke selv Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnx Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 Lakka komplett styling til en 1995 A4 jeg hadde. Den var europablau perlemor. Kunne ikke se fargeforskjell i det hele tatt. Siter x - 1998 VW Golf GTI x - 1999 Audi A4 avant 1,9 TDI x - 1995 Audi A4 sedan 1,8 20v x - 1985 VW Golf 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg