Gå til innhold

blåperlemor lakkode problemer

Ranger emnet


vwsportz

Anbefalte innlegg

har ett lite problem.........sitter på en del styling jeg skal kjøpe til bilen.....bilen er allerede lakkert....det jeg lurer på er om de som lakkerer har vanskelig for å finne samme fargen til tingene som jeg skal ha lakkert som resten av bilen.....fargen er blå metallic perlemor....har lakkoden enda men lurer på om jeg får en overraskelse når jeg har kjøpt en hau med styling lakkerer og plutselig så er sideskjørtene enn annen farge enn det jeg skulle ha...eller er dette ingenting å bekymre seg for???? litt trasig å kjøpe stylig for en hau med penger hvis det skulle oppstå problemer med dette, noen som vet????

vwsportz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ett lite problem.........sitter på en del styling jeg skal kjøpe til bilen.....bilen er allerede lakkert....det jeg lurer på er om de som lakkerer har vanskelig for å finne samme fargen til tingene som jeg skal ha lakkert som resten av bilen.....fargen er blå metallic perlemor....har lakkoden enda men lurer på om jeg får en overraskelse når jeg har kjøpt en hau med styling lakkerer og plutselig så er sideskjørtene enn annen farge enn det jeg skulle ha...eller er dette ingenting å bekymre seg for???? litt trasig å kjøpe stylig for en hau med penger hvis det skulle oppstå problemer med dette, noen som vet????

lakken på bilen min er blå perlemor tror jeg, med no lilla skjær i..

tror koden var ln5y el no

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakkoden er ikke problemet den har jeg......jeg lurer på om min bil som er lakkert blå perlemor ...metallic....om jeg får lakken til og se helt likkens ut når jeg skal lakkere sideskjørt osv...lakkoden har jeg:)

 

ah! dah! leste feil! hehehe

lakkeringssjapper vet vel det tror jeg..

lakke selv eller?

skal lakke sideskjørt og lister og div ting selv, men, tror jeg skal gjøre det hos noen som har peil

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør reise til de som lakket bilen, for de vet kanskje hvilken farge de brukte på fyleren, for det kan bli forskjell vis fylleren hadde lys/mørk farge og det blir gjort motsatt på de løse delene dine.

 

men leverer du delene til ett bra lakkverksted så kan du faktisk kreve at de skal bli likt.... vi må iallefall lakke om, blir det feil....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår