Bauer Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Powerzone har nitrous express (?) de kan du sikkert kjøpe av... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Chrom Brannslukker .. Genialt :D Sleng ut en link dersom dere vet hvor man får tak i slikt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Har en i karbon på Tuning, boks 35 http://www.tuning.no/DIVERSE_TING.htm Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 kjøp et cromma brannslukningsapparat og klistre et nos merke på.. så blir det litt mening i galskapen Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Nox kjøp et cromma brannslukningsapparat og klistre et nos merke på.. så blir det litt mening i galskapen Hadde vært gøy å sett en bil som brant og flydd bort med NOS flaske..... :D Tror eieren hadde begynt å lure litt..... ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsmx5 Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by borabora Hadde vært gøy å sett en bil som brant og flydd bort med NOS flaske..... :D Tror eieren hadde begynt å lure litt..... ;) :D :D :D hahaha det hadde vært jævelig bra borabora.... Siter 1992 skyline R32 1994 s13 gpsports driftebil x1992 mazda mx5 turbo x1991 nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Sverre kahrs selger oktanbooster i nos-flaske, den er veldig liten, på str. med en sprayboks, men det står nos på den og den koster 100spenn... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Bauer Powerzone har nitrous express (?) de kan du sikkert kjøpe av... men vis du bestiller noe fra powerzone, så får du det kansje til neste år hvis du i heletatt får det........:mad: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by borabora Hadde vært gøy å sett en bil som brant og flydd bort med NOS flaske..... :D Tror eieren hadde begynt å lure litt..... ;) Men vis det er bilen din som brenner å jeg kommer å ser det ligger en stor flaske med NOS i bagasjerommet, så stikker jeg i alle fall.. Tro hvordan Ambulanse persjonalet reagerer på sånt ?? ikke jeg som ville prøvd å berga folk ut av en brennende bil, med ei swær nos flaske baki... Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by suggen Sverre kahrs selger oktanbooster i nos-flaske, den er veldig liten, på str. med en sprayboks, men det står nos på den og den koster 100spenn... hadde jo vært kult hvis det var litt størrelse på den da!!! slik som en 1,5 liters flaske Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by suggen Sverre kahrs selger oktanbooster i nos-flaske, den er veldig liten, på str. med en sprayboks, men det står nos på den og den koster 100spenn... er det noen som har noen bilder? og det er jo litt kult at det er EKTE flaske, ikke bare noe fake Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com og det er jo litt kult at det er EKTE flaske, ikke bare noe fake Trodde ikke du bryr deg om sånt jeg? ;) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by eirikoo Trodde ikke du bryr deg om sånt jeg? ;) greit, da kommer jeg ut av skapet og står frem:titties: jeg vil aller helst ha ei ekte flaske..buhu:( mvh Alexander Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com tangte jeg skulle kjøpe ei NOS flaske til å ha baki ved siden av stereon, nå snakker jeg om en LITEN flaske, helst blå uten nos. med nos går jo også an men da blir det jo dyrere. mitt spm. hvor kan jeg kjøpe ei NOSflaske uten nos og systemet? går dette ann? pris? er det veldig dyrt og kjøpe det minste systemet? mvh alexander Det har kommet mange kreative forslag.. Men det beste er vel å stikke på Army shop elns, og kjøpe ei sånn drikkeflaske i stål/aluminium.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Februar 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 Originally posted by Ascona Det har kommet mange kreative forslag.. Men det beste er vel å stikke på Army shop elns, og kjøpe ei sånn drikkeflaske i stål/aluminium.. da hadde jeg faen meg ledd meg i hjel:D :roll: :roll: :roll: :roll: violin :pisser: sett en bil med fett anlegg, så ei army drikkeflaske i stål med NOS klistremerker, PÅ STATIV hahahahah den var bra:) noen andre som har et kreativt forslag, termos kansje:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg