Gå til innhold

Kjøpe Nos-flaske ?

Ranger emnet

saab_alex

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by borabora

Hadde vært gøy å sett en bil som brant og flydd bort med NOS flaske..... :D

Tror eieren hadde begynt å lure litt.....

;)

Men vis det er bilen din som brenner å jeg kommer å ser det ligger en stor flaske med NOS i bagasjerommet, så stikker jeg i alle fall..

Tro hvordan Ambulanse persjonalet reagerer på sånt ?? ikke jeg som ville prøvd å berga folk ut av en brennende bil, med ei swær nos flaske baki...

Subaru Impreza Drivers Club Norway

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Sverre kahrs selger oktanbooster i nos-flaske, den er veldig liten, på str. med en sprayboks, men det står nos på den og den koster 100spenn...

hadde jo vært kult hvis det var litt størrelse på den da!!! slik som en 1,5 liters flaske

post-1238-13804850867709_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by suggen

Sverre kahrs selger oktanbooster i nos-flaske, den er veldig liten, på str. med en sprayboks, men det står nos på den og den koster 100spenn...

er det noen som har noen bilder?

og det er jo litt kult at det er EKTE flaske, ikke bare noe fake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

tangte jeg skulle kjøpe ei NOS flaske til å ha baki ved siden av stereon, nå snakker jeg om en LITEN flaske, helst blå uten nos. med nos går jo også an men da blir det jo dyrere.

mitt spm. hvor kan jeg kjøpe ei NOSflaske uten nos og systemet?

går dette ann? pris?

er det veldig dyrt og kjøpe det minste systemet?

mvh alexander

Det har kommet mange kreative forslag..

Men det beste er vel å stikke på Army shop elns, og kjøpe ei sånn drikkeflaske i stål/aluminium..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Det har kommet mange kreative forslag..

Men det beste er vel å stikke på Army shop elns, og kjøpe ei sånn drikkeflaske i stål/aluminium..

da hadde jeg faen meg ledd meg i hjel:D :roll: :roll: :roll: :roll: violin :pisser: sett en bil med fett anlegg, så ei army drikkeflaske i stål med NOS klistremerker, PÅ STATIV hahahahah den var bra:)

noen andre som har et kreativt forslag, termos kansje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider