jetta carat Skrevet Juni 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 I dag har jeg kjøpt 90 fanger foran og lakk til bilen, da er det bestemt bilen blir SVART BLANK uten metallic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 I dag har jeg kjøpt 90 fanger foran og lakk til bilen, da er det bestemt bilen blir SVART BLANK uten metallic. TØFT. Blir bra detta. Gleder meg til å se bilen ferdig lakket. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Juni 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2005 hvor skal du få den lakket, siden du bor i stavanger liksom ? Skal du få dem til å gjøre grunn arbeidet, mye måtte du ut med ? Hvilket lakk verksted ?? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2005 hvor skal du få den lakket, siden du bor i stavanger liksom ? Skal du få dem til å gjøre grunn arbeidet, mye måtte du ut med ? Hvilket lakk verksted ?? Har en jeg kjenner som tar seg av alt, jeg fikser noen bilen for han og han lakkerer bilen min. Kjempe bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2005 Sånn da var bilen endelig lakkert, har fått begynnt og montere litt på den tror det blir en grei bil :) Her er noen bilder av halv ferdig bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Tøft, men skal du ikke hellakkere fangerene? Ser for meg det kan bli mye svart, men tror det kunne blitt finere sånn. Eller blir det bare værende matt svart? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Skal bare ha det matt, det er så mye annet matt på bilen så jeg syntes det blir finest. Og jeg syntes ikke at så gamle biler passer alt lakkert. Men det er jo min smak :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Skal bare ha det matt, det er så mye annet matt på bilen så jeg syntes det blir finest. Og jeg syntes ikke at så gamle biler passer alt lakkert. Men det er jo min smak :) Og det er det som er det viktigste. Your car, your style. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Nå er bilen endelig ferdig, må gjenstår bare og pusse opp alt plasten og vaske og gnikke på bilen. Må også prøve og få tak i noen 15" felger og noe fin eksos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Nå, har bilen fått skilt og andre felger, har ikke bilde ennå. Jeg var ikke fornøyd med lakkeringen på bilen så den har blitt demontert igjen i dag for og bli lakkert på ny. Så nå må det bli bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Da var bilen endelig klar igjen, her er noen bilder i fra i går. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 Da var bilen endelig klar igjen, her er noen bilder i fra i går. Så nå som bilen er ferdig så skal du vel selge den da? Eller skal du ha den en stund? Foresten ble en pen bil. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 den blei bra no. ein liten vask av bakfangeren kansje???? gjorde eller sa du noko spesielt til biltilsynet om å få lite skilt bak?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.T.I Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 ja, rart det med skiltet bak..Hmmm! Men hva skjedde med crohm speil? Du bryr deg sikkert ikke veldig om jeg sier det ville vært en smule bedre med orginal farge eller cupspeil? ok, det var det jeg viste.. :pray men uansett, hver sin smak. Bra du gjør noe ut at jetta'n da hvertfall. keep on! Er det bare siste modellene av jetta som har plastikk plata bak mellom lyktene? Siter - 90 mod Jetta (under ombygging) dvs. ingen bil for øyeblikket!!!! x 85 Mazda 626 GT x 85 Golf mk2 gti x 83 Golf mk1 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juli 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 den blei bra no.ein liten vask av bakfangeren kansje???? gjorde eller sa du noko spesielt til biltilsynet om å få lite skilt bak?? Nei, kjørte bort og sa at jeg har ikke plass til stor skilt pga at bilen er amerikansk så fikk jeg lite skilt. Di visste ikke at jeg har fått sendt den platen mellom lyktene i fra usa nå nettopp. :) Men det står jo flyttegods i vognkortet så di er litt greiere da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg