Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Hm nesten like bak lamper som meg jo. He he. Blir spennende dette, har du noe planer for motoren da? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Egentilg ikke enda, jeg må få bilen i topp stand først så får vi se på motor, det er ikke så lett og få tak i noen annen motor som har cruise kontroll og air condition som går overens med jettaen sine ting. Vil ikke ta det vekk heller. Det er jo litt spesielt på en gammel Jetta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Egentilg ikke enda, jeg må få bilen i topp stand først så får vi se på motor, det er ikke så lett og få tak i noen annen motor som har cruise kontroll og air condition som går overens med jettaen sine ting. Vil ikke ta det vekk heller. Det er jo litt spesielt på en gammel Jetta. En kompis av meg hadde en jetta med vr6 og ac og cruise kontroll, så det går jo det. Er bare litt jobb he he Men det blir jo spennende det da. Hvilken farge har du tenkt på a? Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 står på side 2, med bilde av en caravelle med fargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Nå har jeg endelig fått tid til og gjør litt med jettaen, har fått senket den i dag, bare fremme ennå, tar resten i helgen, den ble ganske LAV, men det er jo et 80mm sett så det måtte jeg jo regne med. :) Her er noen før og etter bilder. Må nok sage litt i skjermen der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lysfjord Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Blir bra dette her...... Lurer litt på en liten spoiler av et slag jeg også, men jeg er ikke helt fan av den lille som du er ute etter. Syns mange spoilere blir seende litt rare ut på Jetta på grunn av at bagasjelokket skrår litt nedover. Ser meg litt rundt og ser om jeg ser noe pent. Mye rart der ute som kan brukes. ;) Lykke til videre og forresten veldig kul farge du har valgt til bilen. MVH Thor! Siter 1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N X 5 x Audi X 4 x VW X 2 x Ford VACN Member Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 slik ser min vinge ut fra sida og slik ser den ut bakfra dette er ein vinge fra civic som er folrenga og heva litt. mao custom made and one of kind:):):) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mai 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Jeg har funnet spoiler til bilen og det er ikke den lille, kom over ei som hadde stått bak på en Audi 80, den passet bra til jettaen, legger inn et par bilder av spoileren men di er veldig dårlig siden di er tatt på mobilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 flott vinga det der. bra du ikkje velger klestørker(alu vinge) eller barnesete vinge (cosworth vinge). men skulle ikkje du ha dei kvite og røde baklyktana?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Nei, ikke på denne bilen fordi at di røde og hvite har ikke markering på siden slik som disse har, jeg har jo orginalt det på denne bilen siden den er amerikansk og vil fortsette og ha det. Når jeg har vanlig lys på så lyser det der som ditt bremselys er i dag og mitt bremse lys er det som du har tåkelys. Jeg har ikke tåkelys orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Nå har jeg endelig fortsatt litt på bilen, fått senket den bak og skrudd av bakdørene. Nå kan det ikke være lenge igjen til lakkering. Den ble veldig lav, det viser ikke så bra på bildene men den er LAV i virkligheten. Legger ved et par bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 fett prosjekt.. "silvern" har forresten en jetta med nogenlunde lik farge som den du har valgt ut..ser skikkelig rått ut ! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Nå er jeg faktisk ikke sikker på om jeg skal ha den fargen lenger. Har tenkt litt på svart blank. Fant et bilde av denne RÅTT. Det er jo tøft med svart og chrome, jeg har jo chrome speil. Og jeg skal prøve og få tak i litt chrome detaljer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 koffor ikkje velge ein "candy rød" farge??? har bilde av ein rød jetta på rommet mitt med chromma felger og håndtak som eg forguder. skal prøve å finne eit bilde av den. og info Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mai 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2005 kanskje det, kom med forslag og bilder, er alltid gøy det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg