Machagen Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=700464 noen som vet noe om denne? er det lov med "cleane døre slikt" Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 ikke annet enn om det var denne som gikk i ålesund for en stund siden er det vertfal rå lyd av den...pent bygget vertfal,eneste minus må vel vere aut. kasse... Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opus Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Tror man får det godkjent sålenge dørene kan åpnes fra innsiden på normal måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 hmmm, er ikke sikker på de dørene altså.. men selgeren sa at siden den var importert så var det godkjent. han selger den fordi han mistet lappen!! det suger jo Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar 16v Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Ang. dørene ja... Åssen skal f.eks hjelpemanskap ta seg inn i bilen ved ulykker eller noe lignende? Det var hvertfall det jeg fikk høre ved eu kontroll, da mitt dørhåndtak ikke fungerte skikkelig. Men trur bare det vart 1'er feil... Husker ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Fult lovlig å ta bort håndtakene, har vært flere diskusjoner om dette så om dere søker litt så finner dere nok mer info. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Fult lovlig å ta bort håndtakene, har vært flere diskusjoner om dette så om dere søker litt så finner dere nok mer info. Som Speedwell sier.. ATTER en gang søk.. dette er ingen lov i regelverket som nekter deg å fjerne utvendige håndtak. snakk med ditt nærmeste biltilsyn så får du konkret svar. :) skulle de allikevel nå nekte så finnes det løsninger på det problemet oxo. :titties: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 OT: Må bare påminne dere (OG MEG OG FORSÅVIDT:) at søk etter nøkkelord før det nye grensesnittet kom funker ikke, så materialet man nå søker i er ganske begrenset.. har ofte problemer med det her iallefall... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 OT: Må bare påminne dere (OG MEG OG FORSÅVIDT:) at søk etter nøkkelord før det nye grensesnittet kom funker ikke, så materialet man nå søker i er ganske begrenset.. har ofte problemer med det her iallefall... OOps.. beklager da min uhøffelige bemerkning.. stund siden jeg testa søk greiene her nå.. var ikke vont ment.. god gul påske :) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Er det automat kasse ? Det var nedtur....... Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 hehe, jeg prøvde og søke jeg og, fant ingen ting. takk uansett, nå har jeg jo fått vite det jeg trenger så da er det vel ingen vits i og fortsett, med mindere dere vil... hehe Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=700464 noen som vet noe om denne? er det lov med "cleane døre slikt" hei hvordan går det med bilen? blitt noe klokere? det virka som en veldig fin bil. har en kamerat på voss, men han kjente ikke til bilen! si fra om du kjøper den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ikke annet enn om det var denne som gikk i ålesund for en stund siden er det vertfal rå lyd av den...pent bygget vertfal,eneste minus må vel vere aut. kasse... sikker på den har gått i ålesund? mener jeg traff han som eide/eier den bilen no på et treff her i bergen, og sa han budde i voss! men han kan no ha solgt den etter det!uansett, da sa han at han hadde kjøpt bilen av en kamerat i tyskland som hadde bygd bilen til han der nede!! han sa faktisk prisen ferdig inn til norge, men den husker jeg ikke, husker bare de ikke var mye:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg