Gå til innhold

Volvos Delelagerprogram

Ranger emnet


Estrewes

Anbefalte innlegg

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg driver og laster ned noe nå..

 

Har sett inn på det som er ferdig, der er det bare bilder av nye volvoer.. V70 og slikt.. er ikke sikker på hva modell det var.. men veldig nye.. har ikke funnet bilde for 240 enda :/

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det har jeg også. Men på den jeg har var det med anvisninger for innstallasjon osv. i en egen mappe ved siden av de tre .rar filene.

Sjekk om du har det, følges anvisningen går det på skinner.

 

Si fra hvis du ikke har så kan du få av meg

 

Har anvisningen, Men skal jeg ta alle .rar. filene å legge i en mappe??

 

det gjorde jeg og instalerte det. men finner ikke linken der jeg starter selve programet.

 

finner bare vadis user tools og vtc update. det er det eneste som ligger på start menyen.

 

hvis du skjønner hva jeg mener?

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har anvisningen, Men skal jeg ta alle .rar. filene å legge i en mappe??

 

det gjorde jeg og instalerte det. men finner ikke linken der jeg starter selve programet.

 

finner bare vadis user tools og vtc update. det er det eneste som ligger på start menyen.

 

hvis du skjønner hva jeg mener?

 

 

Ingen som skjønner hva jeg mener??

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: Det er veldig viktig å lese "Installation av Vadis.txt" og "Info om inställningar.txt" NØYE! Det er blant annet noen filer som skal skiftes ut i installasjonsfolder, serial, første pålogging osv.

 

Når du har pakket ut .rar filene får du en folder som heter vadis på det stedet du valgte å pakke ut, erstatt de nevnte filer og kjør "setup.bat"( først da starter installasjonen ) som ligger i vadis folderen du har pakket ut.

 

Det er veldig viktig å lese .txt dokumentene jeg nevnte for å få dette riktig gjort

 

Håper dette var til litt hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. eg har nett installert vadis 2003. den med 3 rar filer osv.

men etter installasjonen finner eg ikkje noke info om noken biler. Dvs finner info om diverse nyere v70er osv men ikkje 240 og 740. Eg pakka ut dei tre rar filene på 3 forskjellige plasser, skal disse puttes i en mappe? programmet funker fint ellers.

 

Mvh. Runar

1981 Volvo 244 B21ET powered by MS (prosjekt)

1977 Volvo 242L

1977 Volvo 244 Jubileum

1987 Volvo 740\760 TIC

MDS ãr bilstereo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv denne 2003 modellen av vadis. Og her funker alt fint!! Har alle biler......

 

Pakket ut alle og instalerte vadis, etter to forsøk gikk det fint... Måtte fjerne noen filer som stoppet instalasjonen....Fikk vekk de så var det bra...

 

 

Står det noe om en B230FS motor fra 1989 Volvo744 ?

 

 

 

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. eg har nett installert vadis 2003. den med 3 rar filer osv.

men etter installasjonen finner eg ikkje noke info om noken biler. Dvs finner info om diverse nyere v70er osv men ikkje 240 og 740. Eg pakka ut dei tre rar filene på 3 forskjellige plasser, skal disse puttes i en mappe? programmet funker fint ellers.

 

Mvh. Runar

For at du skal få dette til å funke slik det skal må du pakke ut alle tre .rar filene samtidig til samme folder! Før du begynner innstallasjonen.

Se forøvrig posten min ovenfor ang erstattningsfiler osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at du skal få dette til å funke slik det skal må du pakke ut alle tre .rar filene samtidig til samme folder! Før du begynner innstallasjonen.

Se forøvrig posten min ovenfor ang erstattningsfiler osv.

 

pakke ut filene samtidig??

 

Jeg har erstata alle filene å pakka ut alt sammen lagt det i samme mappa. prøvd å instalere det. Men jeg fi9nner ikke selve programet på dataen.

Er det flere en meg som får feil meling når de innstalere det?

Jeg bare klikka den bort. Man kansje det er noe feil der.

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakke ut filene samtidig??

 

Ja, du merker alle tre, høyrklikker på de og velger "extract files" dette er nødvendig fordi dette er ikke tre enkeltfiler, Det er en stor fil som har blitt splittet med winrar.

Programmet ditt har tydeligvis fått en feil (manglende filer?) under innstallasjon. Les tekstfilene og følg dem nøyaktig så går det på skinner, hvis du har Norton Internet Security må du godkjenne noen script under innstallasjonen. GUDD LØKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår