Gå til innhold

Volvos Delelagerprogram

Ranger emnet


Estrewes

Anbefalte innlegg

  • Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

om du har et noe over gjennomsnittet bra forhold til din volvoforhandler så skal det jo la seg gjøre å låne en sånn cd.. det koster dem jo ingen ting og det sparer dem tid når du skal bestille deler for du kan bestille alt på delenummer :)

 

skal prøve å få tak i det jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt....dc++ og torrent er din venn ;)

 

...og i verste fall så går det an å kjøpe på e-bay.

 

 

Men jeg lastet det likesågodt ned. Kan jo ikke være fali i det hele tatt, Volvo tjener jo på at vi har det...

 

stor plass tar det? om det tar under 1 giga (:p) så kan du sende det til meg så skal jeg legge det ut på ftp.. eksklusivt for volvo folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææææsjj...kikka akkurat på en Torrent-tracker, den var der ikke lengere. Men den er på DC++, prøv de svenske hub'ene. Søk etter Volvo Vadis.

 

Det er ikke priser nei...

Og deler som ikke er tilgjengelige lenger er også med...

Og det er på 4-5GB...

-....så du er fremdeles avhengig av forhandleren din ;)

 

Det som er VELDIG greit er "eksploderte" bilder av alt mulig rart, og muligheten til å se forskjellen mellom forskjellige biler/deler. Og er jo mye greiere å levere en liste med nummer neste gang du skal ha deler.

 

Ellers kan jeg jo hive det på en DVD hvis det var noen som ville hoste det...men obs! 5 GB...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææææsjj...kikka akkurat på en Torrent-tracker, den var der ikke lengere. Men den er på DC++, prøv de svenske hub'ene. Søk etter Volvo Vadis.

 

Det er ikke priser nei...

Og deler som ikke er tilgjengelige lenger er også med...

Og det er på 4-5GB...

-....så du er fremdeles avhengig av forhandleren din ;)

 

Det som er VELDIG greit er "eksploderte" bilder av alt mulig rart, og muligheten til å se forskjellen mellom forskjellige biler/deler. Og er jo mye greiere å levere en liste med nummer neste gang du skal ha deler.

 

Ellers kan jeg jo hive det på en DVD hvis det var noen som ville hoste det...men obs! 5 GB...

 

Du kan ikke komme på DC++ da så jeg kan få laste det ned fra deg der ? Hvilken hastighet har du på utgående linje ?

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Volvo Vadis på Torrentspy.com nå! Var på 1,5 gb! Skal sette den igang nå men så at det ikke var mange som hadde denne derfor kan det ta litt tid før jeg har den! Men jeg skal da prøve! Det var Volvo vadis 2003 men regner med at det fortsatt er samme delene! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant Volvo Vadis på Torrentspy.com nå! Var på 1,5 gb! Skal sette den igang nå men så at det ikke var mange som hadde denne derfor kan det ta litt tid før jeg har den! Men jeg skal da prøve! Det var Volvo vadis 2003 men regner med at det fortsatt er samme delene! ;)

 

 

Dette er pakket til 1,5GB. Er fra 2003. Litt kødd å få det til og virke, men det virker nå......

Eneste forskjellen er vel at noen deler bytter nummer.......

Race, kjør forbi da vel.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår