hfracing Skrevet Oktober 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2002 se hvem som prater da ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 lekte meg med photoshop (som alle andre) kan hende jeg går for hvite felger ja.. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 lekte meg litt jeg også... har ikke prøvd så mye men dette er gøy =) satte på nyere dører og litt sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 kult at du modda litt... ja, synd at bilen er noen mnd for gammel for å ha "rett" dører. mekka litt mer selv jeg. men tok ikke like hardt i. ville ikke gjøre mer enn det som er sansynlig at jeg gjør på egen bil før sommern. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T B A Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Originally posted by Ole Morten Hei. Det morsomste du kan gjøre er å montere turbo. Men hvis du skal bytte motor vil jeg anbefale en 2.0 16v motor fra Golf 3 (ABF). Monterer du datasprut og tenning på denne, vil du kunne få opp mot 190 hk. ABF har elektroniskt sprut och tändning original. Digifant 3.0 el. 3.2 beroende på årsmodell. Siter http://www.dli-teknik.se <-- VAG Godis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Originally posted by T B A ABF har elektroniskt sprut och tändning original. Digifant 3.0 el. 3.2 beroende på årsmodell. Ja, det har den. Men denne er ikke justerbar, og er ikke optimalt justert. Det kan dras mye ut av den motoren med justering. Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T B A Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Originally posted by Ole Morten Ja, det har den. Men denne er ikke justerbar, og er ikke optimalt justert. Det kan dras mye ut av den motoren med justering. Den är justerbar i allra högsta grad, men det är inget en lekman gör med sin egen laptop. Faktum är att Digifant är i jämförelse lika 'bra' som Haltech men som sagt inte helt lätt att ställa in. Men för en rätt inställd ABF motor med lite friare andningsvägar är 170hk inga problem. Kompletterar du sedan med vassare kammar, justerbara drev och annat godis är 200hk inte omöjligt. Siter http://www.dli-teknik.se <-- VAG Godis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Morten Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Originally posted by T B A Den är justerbar i allra högsta grad, men det är inget en lekman gör med sin egen laptop. Faktum är att Digifant är i jämförelse lika 'bra' som Haltech men som sagt inte helt lätt att ställa in. Men för en rätt inställd ABF motor med lite friare andningsvägar är 170hk inga problem. Kompletterar du sedan med vassare kammar, justerbara drev och annat godis är 200hk inte omöjligt. Justerbar som i at den kan chippes, ja. Men dette blir jo en dyr investering. Haltech'n kan du ta med deg til neste bil... Siter Mvh. Ole Morten '99 Audi A4 1.8TQ x '91 Golf 16v turbo Nytt Prosjekt: '87 Golf syncro 2.0 16v turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 fikk knipsa bilde av hvordan det ble med andre stoler i bilen min... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Fine de, mye ga du for dem? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 ganske lite.. da en kompis måtte ha dem unna (plass mangel). og ikke sku ha dem i sin bil.. 350per stk :) MÅTTE bare ta dem Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 billig billig. fine stoler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Å faen, det var billig! Dem ser gode ut å sitte i også. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Januar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 Originally posted by Eibach Å faen, det var billig! Dem ser gode ut å sitte i også. Ja men dem sitter i feil type bil..:D :D :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Januar 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2003 alle kan ikke kjøre mazda vettu, blitt kjipt det også.... Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg