Gå til innhold

Me fra "Haugesundsområdet" burde møttes i by`n i sommar...


Primera SI

Anbefalte innlegg

Vello: Okei :) jepp "monterte" med vrien forover :) Gleder meg til å se hvordan din ser ut nå ja :)

 

Hvor skal vi møtes på amanda? opppå taket eller? under taket er det vel litt liten plass klokken 18.00..

Regner iallefall ikke, så taket er jo fint det, men så andre hadde andre forslag, så det er egentlig det samme for meg.

 

greit om jeg kanskje tar turen bort og tar noen bilder? :)

Hvis du betaler godt. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok.. ute på parkeringsplassen er vel bra det :)

 

skal nå prøve å få vaska bilen min før jeg kommer..

 

har litt dårlig tid i dag,, så får ikke vært uti byen så lenge heller.. men skal nå møte opp :)

http://www.cardomain.com/memberpage/559185

http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329

 

93 - Nissan Primera GT

Tidligere Biler:

86 - Honda Accord 2.0EX

86 - Honda Accord 2.0EX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok.. ute på parkeringsplassen er vel bra det :)

 

skal nå prøve å få vaska bilen min før jeg kommer..

 

har litt dårlig tid i dag,, så får ikke vært uti byen så lenge heller.. men skal nå møte opp :)

 

Blir kjekt og få sett bilen din på litt nærmere hold =) snakket nett med verkstedet også, så får bilen klar til i dag. hente den i 3 halv 4 tiden.. Så blir treff på mg oxo! jiha... :) ps2 en er ikkje med i dag ikkje fått tid og finne ny plass til 12-230 volt omformeren. men skjermen etc står nå i.. :) Og bare gjen, husk at sideskjørta mine er noe som SKAL ordnes.. :)

_/1994 Primera e GT\_

KN,Supersprint,chip

Dvd,PS2,Rockford

230V,TV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjekt og få sett bilen din på litt nærmere hold =) snakket nett med verkstedet også, så får bilen klar til i dag. hente den i 3 halv 4 tiden.. Så blir treff på mg oxo! jiha... :) ps2 en er ikkje med i dag ikkje fått tid og finne ny plass til 12-230 volt omformeren. men skjermen etc står nå i.. :) Og bare gjen, husk at sideskjørta mine er noe som SKAL ordnes.. :)

 

Er det bare og plugge i en gul, en rød og en svart(/hvit) phono plugg så har

du både lyd og bilde i bilen??

 

Edit:

Awt: på tide og hive opp noen av bildene nå! ;) (trenger bevis på at eg var

der eg sier eg var) :rolleyes:

NCCN (Nissan Car Club Norway)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår