detuktioner Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvorfor ikke bare sjekke "modifications"-linken på sida da! der står jo alle specs! Tror det er de som vet alt om bilen og dens modifikasjoner! Var faktisk så snill av meg at jeg tok det ut aktuelle og paste'a her! Værsågo'! Exterior: •Silvia S15 headlight Conversion •Lexus IS 300 Sportcross Taillight Conversion Siter '86 Vw Polo 86c Coupé Vi lærer alle av våre feil....Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 kanskje smaken min er som baken men faaan i svarte, den der var jo SINNSYK rå! :D Det jeg mente og! :D Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 haha, 5TV'er bare i hattehylla, og to hver dør, og under panser:D sikkert maaaange fler men den er helt gjennonført, fin bil(kanskje litt ekstrem).... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SUPRA_RACING Skrevet Mars 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2005 Det er en nissan silvia s15! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Bilen kommer på motorfestivalen. "The Evil Z24" blir den kallt. Vant visst over 200 priser i amerika. Stygg bil. Fritidsproblemer kaller jeg sånnt. Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 forresten... det er en 99modell Chevrolet Cavalier Z24 Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 ahahahahhahahahaha, fritidsproblemer ja. Det var dagens lol lol lol lol Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Mest gjennomførte showbilen jeg har sett.. nydelig.. ikke altfor stygg styling og sånt :) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Så den på elmia, det blir for plaztic for meg, men men hver sin smak.... Å med tanke på at den ikke kan kjøres blir det over det topp for min del, prestanda gjelder...ikke lookZ. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laksen Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Mest gjennomførte showbilen jeg har sett.. nydelig.. ikke altfor stygg styling og sånt :)MeSs Har du slått deg hardt i hodet ell? Greit nok at smaken er som baken, men da må jeg få spørre deg: syns du virkelig det er kult med plastikratt? Hele bilen er overstyla. Hører ingen steds hjemme. Når folk ikke skjønner hvordan bil det er, er det gått alt for langt. Hold stilen innenfor merke. Det er nå mitt motto :D Siter Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging (x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet April 7, 2005 Rapporter Share Skrevet April 7, 2005 Har du slått deg hardt i hodet ell? Greit nok at smaken er som baken, men da må jeg få spørre deg: syns du virkelig det er kult med plastikratt? Hele bilen er overstyla. Hører ingen steds hjemme. Når folk ikke skjønner hvordan bil det er, er det gått alt for langt. Hold stilen innenfor merke. Det er nå mitt motto :D Så barnslig! doh (slo høl i hodet 2 ganger som liten) Nei syntes ikke det er kult, men utenpå så er denne bilen skikkelig gjennomført :) lakk messig og sånt, liker somregel ikke showbiler jeg heller, se på de norske, som de kaller "gjennomført" kliner på felger (spinners) masse dekaler (simple).. Heller denne bilen da asså.. Bilen skal jo ikke kjøres uansett.. Hadde aldri giddi å hatt en sånn bil jeg, men fortsatt så er denne veldi gjennomført.. Interiøret var ikkeno pent.. Greit nok at det er mye plastikk, men ser ikke så plastikk ut: Sinnsykt rå spørr du meg, frontpartiet er noe av det råeste jeg har sett.. Folk har forskjellige meninger, og hvis du ikke tåler det så kan du holde kjeft! sombrero MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Når folk ikke skjønner hvordan bil det er, er det gått alt for langt. Det er da man har lykkes... når man bygger ekstrem showbil riktignok. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvis du leser litt så skrev jeg "greit nok at smaken er som baken". Men nå som du tenner den ene pluggen du har så kan jeg tenne mine 4 også. Hvor utrolig dårlig smak har du? Herregud det der finnes ikke pent for alt i verden. Liker du den bilen så kan du ikke kalle deg selv binintressert. Jugglete pyntesaker som ikke duger er det der. Tror dama di er stygg for å si det sånn. Fy faen! :rolleyes: Syntes bilen var fet jeg og bra gjennomført, hadde lixom ikke vurdert og kjøpt den da, nå som jeg liker att bilene skal være clean og robust sombrero Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Hvis du leser litt så skrev jeg "greit nok at smaken er som baken". Men nå som du tenner den ene pluggen du har så kan jeg tenne mine 4 også. Hvor utrolig dårlig smak har du? Herregud det der finnes ikke pent for alt i verden. Liker du den bilen så kan du ikke kalle deg selv binintressert. Jugglete pyntesaker som ikke duger er det der. Tror dama di er stygg for å si det sånn. Jeg liker ikke bilen, og jeg har aldri sagt at jeg liker den heller. Den er sinnsykt gjennomført og han har bygd en showbil og i mine øyne lykkes med å bygge en også. Men jeg har dermed ikke sagt at jeg liker den. Det jeg liker med den er som sagt at den er gjennomført, og det å bygge en så gjennomført bil er respekt i mine øyne, uansett hvor "jugglete" den er!! Eller for å si det på en annen måte da, jeg tror jeg ville brukt pengene litt annerledes om det var min bil. Men jeg kaller ikke bilen direkte stygg, nettopp fordi den er mer gjennomført enn noen bil man ser på Norske veier. Og jeg har ikke dame, kanskje JEG er for stygg?? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Interiøret var ikkeno pent.. Greit nok at det er mye plastikk, men ser ikke så plastikk utMeSs Hvordan klarer du å få det til å IKKE se plastik ut? alt er jo faktisk plastik og sparkel.. Nei bygger du bil som ikke kan kjøres har du for mye fritid og penger! Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg