Gå til innhold

FÆL knirkelyd i forstilling ?? (FILM)

Ranger emnet


magnus_primera

Anbefalte innlegg

uff.. kl 2353 hørte jeg ingenting, så kom det litt etter litt å nå, 0103 høres det helt jævli ut, vet ikke hva det er så jeg lurer på om noen har noen gode forslag?

 

Har lagt ved to filmer, obs film1 er på 10,4mb..2ern er på 5,3mb.. hører det også best på film2.

 

Film 1

Film 2

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må få byttet de nedre bærearmene med foringer. Dette er en kjent feil på A4. Men Møller kjørte en kampanje på dette i sommer ihvertfall. Og da skulle alle biler fra 96-2001 innkalles etter hva jeg erindrer. Skulle være en utvidet garanti på de bilene som var gått under 200000 km.

Så hvis du ikke har fått skiftet disse har du kanskje feilen der.

- Skoda diesel 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Mest sansynlig foringene i de nedre armene. Hvis du ikke vil bytte disse med en gang kan du bruke en sprøyte til å sprøyte inn servovæske i selve foringen. Dette hjelper hvertfall for en stund :) Link-armene på A4 og passat er kjent for å måtte byttes ut etter en stund, både pga slakk i kulene og knirk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeje, da var det gjort. Fikk ny på garantien, nå husker jeg ikke helt hvilken det var men tror det var den rette, nedre, fremre, hvis det er noe som heter det :P

 

Lyden er borte og vel fornøyd er jeg med det! Bare bilen hadde vært i orden å nå så ;(

02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion

89 Nissan Sunny - Arbeidsbil

x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil

x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo

x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår