Gå til innhold

Earthquake: Prosjekt Clio Williams demobil

Ranger emnet


Earthquake

Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er bilen ferdig lakkert og all ære til Eugen og Anders for kanon utført grunnarbeid og lakkering :pray Resultatet ble helt KANON!! Også en stor takk til Tønsberg Billakkering for lån av lakkboks og verksted:D

 

Bilen er lakkert i orange og hvit perlemor og lakken er sponset av Glasurit

 

 

Her er det ferdige resultatet. Bare litt montering igjen. Får si som Jesse James; All that's left is everything damndamn

 

DSCF0516_small.jpgDSCF0510_small.jpgDSCF0509_small.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo unektelig pent ut det der Pål.

Ser at du har fjernet dørhåndtakene. Er ikke de offentlige innstanser rimelig kritiske til den type modifikasjoner?

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jo unektelig pent ut det der Pål.

Ser at du har fjernet dørhåndtakene. Er ikke de offentlige innstanser rimelig kritiske til den type modifikasjoner?

 

mvh

 

Glenn

Hvem bryr seg?? De liker sikkert ikke at jeg har sveiset panseret nedover lyktene, modifistert rammevanger for å få plass til alt for store hjul, sota alle vinduene, ettermarkeds front- og baklykter uten E-merking, osv heller... De må bare prøve seg :deng hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg?? De liker sikkert ikke at jeg har sveiset panseret nedover lyktene, modifistert rammevanger for å få plass til alt for store hjul, sota alle vinduene, ettermarkeds front- og baklykter uten E-merking, osv heller... De må bare prøve seg :deng hehe

 

He he, får bare håpe at du ikke blir nektet godkjenning...........

 

Grunnen var at jeg hørte en kar som hadde undersøkt med trafikkstasjon, og han hadde fått beskjed om at det skulle være synlige håndtak på frontørene i tilfelle ulykke. Slik at det skulle være lett å få åpnet døren. Det ironiske er jo at ved de aller fleste ulykker hvor sjåføren ikke kommer ut selv, hjelper det ikke med dørhåndtak. Det var dem dog døve for.

 

Blir moro å se bilen ferdig.

 

mvh

 

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel gått ganske nøye gjennom regelboken, og det finnes ikke noen regel som sier at det er ulovlig. Flere her på forumet som bygger biler som dette og har fått godkjenning på det.

Men du kan jo helt klart møte en gammel knark som sier at det ikke er lov. (Da er det bare til å slå livskiten ut av jævelen og si han tar feil...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår