Gå til innhold

Earthquake: Prosjekt Clio Williams demobil

Ranger emnet


Earthquake

Anbefalte innlegg

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, det blir ikke noe mer plass igjen i bagasjerommet, beholder baksetet, så det er plass til 4 mennesker, men de får nok ikke med seg mer enn visakort og tannbørsten på innelomma:)

 

Sånn det skal være! Anlegg er Pri 1. trenger du mat så bringer Rimi!

 

å skal du reise bort så dytter du bare all bagasje i baksetet! slik har jeg gjort i 2 år no! bagasjerommet er hellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg legge ut en liten oppdatering igjen. Har ikke fått gjort stort men:)

 

 

Her har jeg tilpasset underdelene og kassene til hverandre

DSCF0256_small.jpg

 

Her har jeg fylt kassene inni med saueull. Gjorde det fordi det blir litt vanskelig å få det inn etter att kassene er satt sammen.

DSCF0257_small.jpg

 

Her har jeg lagt på litt Sica for å lime kassene sammen. Meningen med dette er bare for å holde de to delene sammen når jeg skal støpe overgangene med glassfiber og polyester.

DSCF0259_small.jpg

 

Og her er kassenes to deler satt sammen og da er det bare å vente til det tørker. What's more fun than watching pain dry doh

DSCF0261_small.jpg

 

 

Hvis det tørker til i morra så får jeg nok støpt dem ferdig.

 

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søndag 5 Juni 2005 på Sjøhanvna på Fornebu

er det Fest For Franske Følesler.

 

i 2004 kom det 150 Franske biler nytt som gamelt

 

 

 

 

 

Bonden

som frankofil er ;) :titties:

2.plass Nasca ama 500w finale 1992

2.plass utfordere finale 2003

4.plass ama.lyd finale 2004

2.plass ama.lyd finale 2005

in use Renault Alpine

& Audio control DQXS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får legge ut en oppdatering på det lille jeg har gjort i helga:)

 

Jeg hadde egentlig tenkt å støpe overgangene mellom bakstykkene og fronten på kassene med glassfiber og polyester, men så tenkte jeg jeg skulle prøve den nye støpeplasten jeg kjøpte av Autod.no og det gikk utrolig lett, dette stoffet er helt genialt å bruke. Du kan forme det som du vil og det er veldig lett å slipe på etterpå!! Du kan bruke det til å sparkle med eller du kan bygge opp til ønsket form, bruker hendene og gummihansker til å former det til ønsket form eller en sparkelspade å glatte det ut med:)

DSCF0272_small.jpg

DSCF0273_small.jpg

DSCF0271_small.jpg

 

Liten oppdatering igjen:)

 

Har sparkla overgangene og hele kassene med glassfibersparkel, så er det bare å gå løs på finsparkling:(

DSCF0276_small.jpg

DSCF0277_small.jpg

DSCF0275_small.jpg

 

Som de fleste sikkert ser; finsparkling er ikke min sterke side doh Godt lakkereren tar seg av resten:)

DSCF0278_small.jpg

DSCF0279_small.jpg

 

 

 

Mvh

Pål B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår