Gå til innhold

Earthquake: Prosjekt Clio Williams demobil

Ranger emnet


Earthquake

Anbefalte innlegg

Sveisne saker. Og i pausene er det ca "Just chillin' havin a Bud'" -"TRU, TRU" Hehe :D

 

Noen andre prosjekter på lager da?

Sjøl savner jeg egentlig et bygg som omtrent ikke vises, kun høres.

Tross alt er det mange som har behov for mer plass enn en tannbørste og kredittkort i baggasjen.

 

Kanskje en idè til et prosjekt der SWS'ene er med...?

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sveisne saker. Og i pausene er det ca "Just chillin' havin a Bud'" -"TRU, TRU" Hehe :D

 

Noen andre prosjekter på lager da?

Sjøl savner jeg egentlig et bygg som omtrent ikke vises, kun høres.

Tross alt er det mange som har behov for mer plass enn en tannbørste og kredittkort i baggasjen.

 

Kanskje en idè til et prosjekt der SWS'ene er med...?

 

Ja, har jo vurdert å bygge en ren SQ bil med Image Dynamics frontsett på dashbordet, SWS bassere under setene eller i kickpanel og noen skikkelig TRU forsterkere. Prøve å få hele lydbilde foran i bilen.

 

Går også med en plan om dB drag bil, kun for moro skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffe, alle dere som har slike prosjekter er så ufattelig flink, jeg hadde ikke klart å lage dør-kassene engang, jaja, la oss ta :wave: for han også! ;D bilder :D

 

Det er ikke så vanskelig som det ser ut til, det er føste gangen jeg støper med fleece duk osv, har støpt endel båt før, men ikke noe sånnt som detta:) Bare å hoppe i det og prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink gutt, Pål! Dette ser jo meget bra ut! :)

 

Har tenkt på glassfiberstøping selv, men har rett og slett ikke tålmodighet til det. Og om jeg hadde fått en ripe i lakken når jeg var ferdig hadde det klikket for meg :D Derfor bruker jeg helst noe som tåler masse vanlig bruk, f.eks. kunstskinn. Hehe.

 

Men "godt lakkereren tar resten"? Hehe. Stakkars Eugen :P

 

Gleder meg til å se bilene deres ved siden av hverandre når de er ferdige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår