Mx-MaN Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Hvor har dere monter frontsette deres ? Er det vanligste å plasserer høytalere nederst i døra ? http://www.bilradiospes.no/images/RF_HPC2206.jpg hvis jeg kjøpt meg slik hvor burde jeg plassere dem ? Hva er best http://www.bilradiospes.no/images/RF_FNX2514.jpg eller de ovenfor MxMaN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Speeder Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 ville anbefalt et komponent sett, da får du diskanten, mere i retning av ørene Siter - 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane - 2015 Passat 2,0l 150hk TDI - 2015 Zoe R210 - 1998 Corolla 1.3x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Jeg ville valgt fnx, altså separat mellomtone og diskant. mellomtonen går i døra eller sparkepaneler. og diskanten i astolpe, oppe på dashbord, eller som jeg har i bilen min høyt oppe i døra, bruker orginal plasseringa, gidder ikke gjøre no inngrep i intriøret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Ingen tvil om at du bør ha komponentsett, med diskanten høyt oppe i hjørnene. Mellomtonen kan godt stå nede i døra. RF eller Focal er det jeg ville brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Har bygd endel bilstereo i Golf 2 og uten tvil det beste resultatet får du ved tre vegs komponent sett, med midbass i døra og mellomtone i org uttak på dashbord og diskant i nærheten av mellomtonen (enten oppå dashboard eller innfelt i a stolpe) Vil selvsagt fungere greit med to vegs system med diskant oppe på dashbord og mellomtone i døra, men lydbildet kan bli litt lavt dersom en ikke får vinklet mellomtonen litt opp. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 2 veis sett i sparkepanel og mid bass i dørene funket som krutt på min gamle G60... litt trangt til clutchen men... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mx-MaN Skrevet Februar 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Ingen som har noen bilder ? MxMaN Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by Mx-MaN Ingen som har noen bilder ? Bassene i G60en min: Midbass i samme bil (ser også såvidt diskant på dashbord: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 http://home.powertech.no/tomgr/golf/door.jpg her er bilde av min montering... laget en sånn ny dør-ting av tre istedet for den originale i plast... funka genialt! tok litt tid å få høvla til alle kanter og sånn,slik at den passa 100%,men det var helt klart verdt det! :) :) diskantene plasserte jeg oppe på dashbordet,der det er original-hull til 3.5" høyttalere... fungerte helt greit,selv om det kanskje ikke her helt ideellt at de spiller opp i frontruta... :) EDIT: frontsettet var forresten et JBL GTX-625 :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Februar 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2003 driver med detta i golfen min jeg og. har laget noe alla det du har baldrik. men jeg har lagd flushfit i dør isteden for at de stikker utafor. laget to plater til diskanten i org hulla. må si det tok lang tid og få fiksa de dørsidene. gikk med nok timer med høvling og pussing..uff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 dette må være det dummeste spørsmålet som har kommet ever,men må nå spørre.finner ingen som helst spor på at d har vært noen orginalhøytalere i golfen min. golf 2 87mod, hvor skal disse orginal elementene stå egentlig ? eneste jeg finner er selvgjorte 7.10" i bakdørene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 Originally posted by pahf dette må være det dummeste spørsmålet som har kommet ever,men må nå spørre.finner ingen som helst spor på at d har vært noen orginalhøytalere i golfen min. golf 2 87mod, hvor skal disse orginal elementene stå egentlig ? eneste jeg finner er selvgjorte 7.10" i bakdørene. På dashboardet... Helt framme på dashboardet. Lengst inne ved frontruta. Helt til høyre og helt til venstre. Der er det et lokk.. Under der er det høytalere. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Februar 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2003 hmm.takk for hjelpen.skal sjekke synet i morgen å finne ut hvorfor jeg ikke har sett de før. :) størrelsen på de a? 4" tipper jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 Originally posted by pahf hmm.takk for hjelpen.skal sjekke synet i morgen å finne ut hvorfor jeg ikke har sett de før. :) størrelsen på de a? 4" tipper jeg? 3,5" trur jeg Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Februar 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2003 det er som Jonte sier, plass til 3.5" høyttalere der, men bruker du motorsag,vinkelsliper OG spett,får du kanskje en 4" nedi dit.... ;) men,helt grei plass å sette diskanter,da... :) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg