Gå til innhold

Da var kveldene i påsken reddet!!

NissanPrimera

Anbefalte innlegg

Har aldri gjort dette før så detta blir gøy!!

byggesett001.jpg

nå har du fått deg en spennede jobb! ikke no som er så artig som det, har bygd noen slike biler sjøl, og det er artig...! :)

sleng opp et bilde når den blir ferdig da...! spent på likheten mellom orginal og "bygge-prosjektet"...

good luck!

chicken og god påske til alle på forumet! chicken

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orange blinklys? :(

må prøve å gjøre den så lik din ordentlige primera som mulig da!

Det er det som er meninga! Derfor jeg har kjøpt andre hjul! De ligna mer på de jeg har, enn de som følger med!! Har også kjøpt meg en boks med orginal nissan lakk! Og bilder kommer selfølgelig når jeg er ferdig, men ikke forvent for mye siden dette er den første modellen jeg noen gang prøver meg på!!

Blinklysa er orange fordi det er en japansk utgave, men det er jo bare og la være og lakkere de!! Glasset som følger med er blankt!

God påske til alle chicken

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt... Sånn byggesett kjøpte jeg meg for noen dager siden også :) Fant kun 1:24. Hvor stort er ditt? Og hvor fant du felgene henn? Jeg finner kun noen få 19". Planen min var også å få den lik min gamle. Som jeg forøvrig så sto til salgs.

41_1_b.JPG

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt... Sånn byggesett kjøpte jeg meg for noen dager siden også :) Fant kun 1:24. Hvor stort er ditt? Og hvor fant du felgene henn? Jeg finner kun noen få 19". Planen min var også å få den lik min gamle. Som jeg forøvrig så sto til salgs.

41_1_b.JPG

Min er også 1/24. Felgene kjøpte jeg i en hobby-butikk i strømmen! Hvor mye ga du for din??

Stod bilen "din" til salgs????????????? Rart han ikke sa det i går når han var her?!?? Har aldri nevt at han har tenkt til og selge den! Sikker på at det ikke var en som bare har brukt bilde??

Jap_Power: En jeg jobber sammen som hadde den liggende på loftet! doh

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 10 dollar og 13 dollar i frakt = 140,- Hva heter butikken du kjøpte felgene i? Er de så store at de har noen internett side.

Jeg så etter bilen til Alex (Primera) der så tittet jeg nedover så kjente jeg igjen navnet hans. Tror ikke jeg hadde kjent igjen bilen om jeg ikke hadde sett navnet til eieren. Var ikke mye igjen av det som var satt på i ettertid på den.

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ga 10 dollar og 13 dollar i frakt = 140,- Hva heter butikken du kjøpte felgene i? Er de så store at de har noen internett side.

Jeg så etter bilen til Alex (Primera) der så tittet jeg nedover så kjente jeg igjen navnet hans. Tror ikke jeg hadde kjent igjen bilen om jeg ikke hadde sett navnet til eieren. Var ikke mye igjen av det som var satt på i ettertid på den.

Hmmmm... Se der ja, fant den jeg og! Skal høre med han etterpå! Skal innom han på veien til hytta! Aner ikke hvem sin e-mail adresse det der er heller...

On-topic: Aner ikke om de har noen internett butikk, veit egentlig ikke hva butikken heter engang! Veit bare hvor den ligger!!

-98 Almera GTi

x-95 Primera 2,0 Sri

x-200sx S13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: http://www.aircraftresourcecenter.com/Gal3/2301-2400/Gal2317_Nissan_Bayramoglu/gal2317.htm

Var litt kul, men kunne vært bedre gjennomført :) Vi kan lage konkurranse der det er om å gjøre å få byggesettet så likt som mulig sin egen bil :) Finnes P11 også.

Ebay: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2583&item=5964558194&rd=1&ssPageName=WDVW

NissanPrimera: Din er Limited Edition. Fant den på en Tamiya side

'98 Audi Cabrio

Lenke til kommentar
Del på andre sider