mk1classic Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Marius: Jeg håper ikke bilen har stått slik siden bilene ble tatt 10 juni 1992 ??? ;) Og vet du hva det koster ca å ta inn en FD RX7 til Norge ?? Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2002 Originally posted by mk1classic Marius: Jeg håper ikke bilen har stått slik siden bilene ble tatt 10 juni 1992 ??? ;) Og vet du hva det koster ca å ta inn en FD RX7 til Norge ?? hmmmm gratis? :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 Originally posted by mk1classic Marius: Jeg håper ikke bilen har stått slik siden bilene ble tatt 10 juni 1992 ??? ;) Og vet du hva det koster ca å ta inn en FD RX7 til Norge ?? regn ut avgifter med tyskland.org kalkulator... motor volum : 1308ccm hk : 255 vekt :1240kg modell 1993 ;) så er det opptil deg hvor mye du skal bruke på bilen Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 tok og regnet litt på det:cool: Totale avgifter 101.383 Kr. :rolleyes: norske stat e ikke go:mad: Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 21, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2002 76645kr kom jeg til men, hvordan regna du? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by marius 76645kr kom jeg til Ganske riktig det, men da har du ikke regnet med innkjøpsprisen dah.. husk at du må betale moms av beløpet fra US også... blir jo fort noen kroner det også, selv om innkjøpsprisen kanskje ikke er enorm...?!?? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by tigern Ganske riktig det, men da har du ikke regnet med innkjøpsprisen dah.. husk at du må betale moms av beløpet fra US også... blir jo fort noen kroner det også, selv om innkjøpsprisen kanskje ikke er enorm...?!?? ;) Det spørs jo hva min kompis skriver på fakturaen ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigern Skrevet Mai 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by marius Det spørs jo hva min kompis skriver på fakturaen ;) Hehe, joda... men tror tollerne er kjappe på å "skjønnsligne" hvis de anser prisen å være latterlig lav... tror liksom ikke det nytter å komme drassende med faktura på 500$.... sikkert lov å prøve seg da, lettere å få tilgivelse enn tillatelse er det ikke...? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 22, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2002 Originally posted by tigern Hehe, joda... men tror tollerne er kjappe på å "skjønnsligne" hvis de anser prisen å være latterlig lav... tror liksom ikke det nytter å komme drassende med faktura på 500$.... sikkert lov å prøve seg da, lettere å få tilgivelse enn tillatelse er det ikke...? ;) hehe... det er forskjell på å barbere seg og skjæra av seg hue... hehe ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg