Rømmling Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 jeg vurderer å sette på luftintak på panseret men hvor dyrt kan det bli å få lakert panseret etter på hos en proff :D Og en ting til vurderer børsta stål inni bulen og bytte ut no plastik men klarer man å former/sjæreut det på egenhånd eller kan je bruke aliminium ellerno noe jeg vill ha ¨metall¨og ikke no plastik med lakk på Siter Toyota Sportscar Owners Group Norway TS-ogn forum *5 linjer burde vært nok for alle* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 jeg vurderer å sette på luftintak på panseret men hvor dyrt kan det bli å få lakert panseret etter på hos en proff :D Og en ting til vurderer børsta stål inni bulen og bytte ut no plastik men klarer man å former/sjæreut det på egenhånd eller kan je bruke aliminium ellerno noe jeg vill ha ¨metall¨og ikke no plastik med lakk på Vet det er off-topic, men kommer det ikke masse dritt og lort som støv, sand og regn inn via luft inntaket? Kan jeg ta mye feil at det koster rundt 2-3000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Jeg har hørt 2 plasser om å få lakkert pansret på min 740, metallic lakk vel å merke. Det ene verkstedet skulle ha 5800kr, og det andre ca 2000-2500kr. Så det kan lønne seg å høre seg om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg