Xplod Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Hm, dritt. Jeg har Neonlys på Bilen min. Får vel bare være varsom med å bruke de og håpe det går bra. Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 hehe....bare å være forsiktig d, jeg har aldri vorte busta me lys på, men så er jo spørrsmålet her i bygda hvor er purken hen lissom...;) Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 en jeg vet om, han kjører med neon, og d står showbil i vognkortet... Han skal egentlig dra ut sikringen når han kjører..... Men han gjør d aldri.. Devil Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet April 4, 2005 Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 en jeg vet om, han kjører med neon, og d står showbil i vognkortet... Han skal egentlig dra ut sikringen når han kjører..... Men han gjør d aldri.. Devil showbil i vognkorte?? hadde vel ikke gidda å forklart litt nærmere, vart nysgjerrig her jeg nå :rolleyes: Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Teknisk sett kan du montere noenlys over hele bilen din så lenge de ikke lyser under kjøring.. Vi hadde to gule saftblandere på taket og neonlus under på en russebil på skolen, der fikk vi streng beskjed om å skru de av når bilen var i bevegelse. Men det kunne ikke be oss om å fjerne de helt.. Men vet ikke om reglene er forandret, er tre år siden jeg var russ.. :rolleyes: Neonlys som ikke lyser er akkurat like lovlig som vinger, fakeventiler og annet drit som folk monterer på bilene sine.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Teknisk sett kan du montere noenlys over hele bilen din så lenge de ikke lyser under kjøring.. Vi hadde to gule saftblandere på taket og neonlus under på en russebil på skolen, der fikk vi streng beskjed om å skru de av når bilen var i bevegelse. Men det kunne ikke be oss om å fjerne de helt.. Men vet ikke om reglene er forandret, er tre år siden jeg var russ.. :rolleyes: Neonlys som ikke lyser er akkurat like lovlig som vinger, fakeventiler og annet drit som folk monterer på bilene sine.. Nope. Alt lys som monteres skal fungere. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet April 5, 2005 Rapporter Share Skrevet April 5, 2005 Nope. Alt lys som monteres skal fungere. Sier hvem? Det er jo ikke neonlys det er et plastrør kun til pynt.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evilracing Skrevet April 6, 2005 Rapporter Share Skrevet April 6, 2005 om du skal kutte inn kan du jo likegjenre putte inn ett E merket lykt?? og har du bryter i bilen og lykten synes kan dem sikkert ta deg for at lyset ikke virker. alt på montert utstyr skal virke, selv om det ikke er standard... Siter (la oss sprenge en fotoboks for demostrering mot bøtesatsene) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg