Jorgen Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hei ! Er eier av en Ford Focus 2002, men har et problem og det er at jeg synes den originale CD-spillern er veldig kjedelig, og er stor fan av film, så er intr. i å montere DVD-spiller og skjerm i bilen min. Har kommet over et greit tilbud på skjerm på størrelse med en vanlig cd-spiller: Eneste er at denne ikke har selve DVD-spilleren, og må derfor da ha separat spiller. Spørsmålet er egentlig: Finnes det adaptere som gjør at man kan ha skjermen over en spiller i samme hullet? Er ganske stort hull der, så ser ut som at det skal være plass til 2. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 I focusen er det stor spiller, så viss du tar ut den, så skal du vel ha plass til to stk "vanlige". Har aldri åpna å sjekka (mamma kjører focus), men i volvon, er det slik at eg kan ta ut ei "cdhylle" så eg får plass til slik stor spiller. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 heisann, du får monteringsramme slik at du får inn singel spiller, eller DIn size om du vil, delenr. er 1107470 og det får du skaffet på din lokale ford forhandler, koster veil 160 kr for dette settet :) PS : jobber på delelageret på ford, slik jeg fikk tak i infoen :D Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 esFORD, visste at man fikk tak i single, men lyst på dobbelt, så derfor jeg lurte på om dette fantes.. hehe, ellers takk. Finnes det ikke blir vel det skjerm en helt anna plass tenker jeg. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huti Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Nei desverre har testet med to spillere i focusen min, mangler 0,5 cm hvis jeg ikke husker feil, enten må du bygge krafti om , eller så må du sette dv spillern i hanskerommet, fra hanskerommet er det LETT å få ledningene bak til skjerm osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hva med å kjøpe en cd-skifter og ha den baki bilen? Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Hva med å kjøpe en cd-skifter og ha den baki bilen? Han må ha en dvd-skifter i såfall, og det er det vel lite trolig at han finner til denne spilleren, selv om man kan få tak i ekstern styring til disse skifterene. Dyr løsning. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NExr4i Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Jorgen. ja det finnes. skal skjekke priser for deg så sier jeg i fra til deg når jeg ser deg oki? Siter 1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.! http://Www.Quickshine.no bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg