auditq Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Audi A4, ikke færdi enda, men fåreløbi bilde... Siter 99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036 85' Mærche X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000t Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Godt påfunn til tråd! Alltid spennende å se hva andre har gjort.... :) Siter Saab 9000 airflow - 80's style - Why drive a car, when you can pilote a SAAB? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Her er ett av mine mange tidligere prosjekter... Var ett sånn todagers proj. så ikke så allverdens Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Godt påfunn til tråd!Alltid spennende å se hva andre har gjort.... :) Takk takk.. synd at ikke de som legger inn bilder å sånn også legger med litt info om rms på element og forsterker. Db. Merke. osv Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Takk takk.. synd at ikke de som legger inn bilder å sånn også legger med litt info om rms på element og forsterker. Db. Merke. osv Editert mine nå... :) :) :rolleyes: :) :) Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Cadence WildBeast 15" Cadence ZRS 10 og 8 Cadence 2stk 1farad Stinger 5farad 4stk Maxxima Focal KP Pioneer 9600MP Slenger med anlegget som sto i gamle bilen holder på å bygge nytt nå. Har desverre ikke bilder fra da det var helt ferdig. Noen flere bilder her for spesielt intr. http://www.bmwguiden.no/modules.php?set_albumName=album150&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php&page=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Her er et bilde av anlegget i min Golf II. De kablene som går inn til forsterkern er alt for tynne, det vet jeg. Men det går en 95mm2 RK kabel fra batteri til fordelerblokk i brønnen under. Så en 16mm2 ut fra den til forsterker. Anlegget består av Phoenix Gold ZPA 0.5, Cerwin Vega Stroker 15" og en Phoenix Gold XS4300 som er en 4 kanals. Bildet er uten 4 kanalsforsterkern. Subben er brokobbla på ZPA'en, så det er fortsatt + og - leding på utgangene, og de 2 skruene ble skrudd ut selv etter en dag med spilling i bilen, så forstekern slår seg nå i protect. Den blir levert, og skal inn på rep. Har også DVD indash system i bilen, men bilder kommer når alt er som det skal være. Her er iallefall bildet. Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
willy_ Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 får henge meg på j oxo da.. Fikk aldri tatt bilde av d når d var ferdig.. første gangen j har prøvd å bygge.. men så plutselig var bilen vrak og ingen ting mer å ha d i.. så nå ligger d her å støver.. men blir ny bil snart og da skal d bygges finere og værre.. 800.2 og kondensatoreren er forøvrig skjult bak 12" kassa.. ******************************************* 1 stk Pioneer deh 8400 mp 2 stk Rockford fosgate punch fronsett,med 2 stk Jbl diskanter ekstra på d ene 2 stk Rockford fosgate punch p2 10" 2 stk Rockford fosgate punch p2 12" 2 stk Rockford fosgate power 551x forsterkere 1 stk Rockford fosgate punch 301x forsterker 1 stk Rockford fosgate punch 800.2 forsterker 2 stk DLS 1 farad kondenastorer neste bil blir d oppgradert dynamo og 2 gelebatterier og 1 eller 2 fronsett til.. mulignes senterhøytalere.. må diskuterte litt med lommeboka.. *vanskelig å ha med å gjøre* og muligens dvd.. er d noen som har erfaring med rockford power frontsett forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Her er et bilde av anlegget i min Golf II. De kablene som går inn til forsterkern er alt for tynne, det vet jeg. Men det går en 95mm2 RK kabel fra batteri til fordelerblokk i brønnen under. Så en 16mm2 ut fra den til forsterker. Anlegget består av Phoenix Gold ZPA 0.5, Cerwin Vega Stroker 15" og en Phoenix Gold XS4300 som er en 4 kanals. Bildet er uten 4 kanalsforsterkern. Subben er brokobbla på ZPA'en, så det er fortsatt + og - leding på utgangene, og de 2 skruene ble skrudd ut selv etter en dag med spilling i bilen, så forstekern slår seg nå i protect. Den blir levert, og skal inn på rep. Har også DVD indash system i bilen, men bilder kommer når alt er som det skal være. Her er iallefall bildet. Mvh Tommen Bra bilde.... :rolleyes: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Fy faen folk legger mye penger i dette wtf? Mye snasent...! Skal forsiktig begynne med bilstereo til sommeren... Har hørt at Dynabel-produktene er mye for pengene, prøve det først :) Og etterhvert oppgradere til Soundstream forsterker og frontsett og Focal ferdig-bygga sub... Mye fint her ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Min budsjett-stereo: Etter at bildet ble tatt har jeg byttet ut den gamle sony cdx-l400x headuniten med en Pioneer deh-4700mp. Er ikke noe "bling bling"-faktor på anlegget mitt, men det spiller helt greit :) Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet Mars 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Starter med det jeg trykker på. Alpine/Momo ratt styrer en Alpine CDA-7939R En CHA-S634 gir meg muligheten til spille av MP3 plater 2 stk PRA-400 gir meg muligheten til å styre delefrekvenser,nivå og tidskompansering fra spilleren. Macrom 59.13 mellomtoner i bilens orginale dashbord høl (med spacere da hølet er 10cm og høytalerne er 13cm) Diskantene er ikke avbildet men er på toppen av dashbordet foreløpig. Macrom Integra 224W 8,5" midbasser. (Dette er en eldre versjon av 59.22) Basskassen og spaceren for det nye gulvet (alu rammen) er montert. 3 forsterkere er montert for testing. er i ferd med å pynte opp forsterkerne som skal inn i bilen. de er allerede glassblåst, og polering av toppen på kjøle ribbene + De opphøyde partiene på endestykkene er i gang. Forsterkene avbildet er: 1 stk Punch Power 500M (500W@2ohm for bassen) 1 stk Punch 200x2 (2x100W@4ohm for mellombassene) 2 stk Punch 400x4 (4x50W@4ohm for mellomtone og diskanter + 2 veis baksystem) Baksystemet er foreløbig litt uklart, men jeg har utstyr liggende til å pukke sammen et 2 veis baksystem med 4" , 5,25" , 6,5" eller 8,5" bass. 3 veis system bak kan også bli aktuellt. :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morten pettesen Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Kom igjen folkens. Ikke vær beskjedene! Dette er bare for moro! Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Anlegget i Celicaen er langt fra ferdig, så jeg legger med bilder fra carina`n. Spillte 142db på rudskogen Legger med et bilde fra celica`n oxo.. men det er ikke helt slik det blir, forsterker skal byttes ut, ny hattehylle osv. Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Her er mitt da, absolutt ikke ferdig, men sånn ser det ut foreløpig. Bagasjen: Hattehylla: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg