Gå til innhold

Bilder av bilstereo

Ranger emnet


morten pettesen

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette er ikke mitt anlegg, men et jeg holder paa aa installere. Det er ikke helt ferdig enda, venter paa mer glass, slik at ampen kan komme under der. Da vil det rode lys-roret ligge unna innsyn(det kommer et til paa andre siden oxo), glasset skal kun vise ampen. Har vifter og mer lys liggende. Oversiden skal trekkes i sort, slik som innsiden av kassen er. Inni kassen er det lagt opp speil slik at man faar en kul effekt. Det er lagt slik at man kan se subben fra siden og under, med andre ord er ingenting skult dersom man vil studere den. Kan se om jeg faar til noen bedre bilder av den effekten. Audi-ringene er fra org grillen til bilen. Den er erstattet med hjemmesnikkra kamei-grill. Kommenter gjerne:p

 

 

Picture002.jpg

Picture007.jpg

Picture012.jpg

Picture009.jpg

Picture006.jpg

Picture013.jpg

 

Mvh

Simon

Da var vi igang:)

2*Kicker S15L7"+KX2500.1 på 2680wrms=?

Time will tell;)

Prosjekttråd: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=961564#post961564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Autod kunne lagt inn noen bilder! Digger arbeidet hans

Du finner mange av autod sine prosjekter på http://www.gatebilforum.net

 

Her er hvordan jeg har satt opp mitt anlegg:

501724_24_full.jpg

Dørene. 2x8" i hver dør.

 

501724_33_full.jpg

Baki. 8x8" i en todelt kasse.

 

2xdynabel forsterkere

1xboss forsterker for diskant

 

Har ikke gjort noe med dette da jeg har planer om ny bilstereo bil og bruke denne som turbo prosjekt... :)

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kongen av glassfiber og finish har gjort det igjen! Har prøvet å bruke glassfiber ett par ganger, det blir bra men sliter med de slette flatene. he he

Er det to stk Tsw-5000Spl i de turbinene på planet av den Pick up`n?

 

 

det sitter en i hvert rør ja, så sitter det en i midten bak:) 2forsterkere pr bass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår