morten pettesen Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det er mange bra bygg ute å går. Greit å få noen nye ideer som man kan gjøre noe lig. etter. F.eks så digger jeg når de har "printet" i teppet som vist på neon. men skjønner ikke hvordan det gjøres. får det ikke til Stå på Siter Ligger i blindsona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det er mange bra bygg ute å går. Greit å få noen nye ideer som man kan gjøre noe lig. etter. F.eks så digger jeg når de har "printet" i teppet som vist på neon. men skjønner ikke hvordan det gjøres. får det ikke til Stå på Om du tenker på Alpine trykket så er dette faktisk VELDIG enkelt :) Du kan bruke vanlig subkassetrekk i stoff, klipp ut bokstavene, lim dette på en plate, trekk så platen med vinyl som det er i den Neon'en. Bare husk å lime vinylen skikkelig slik at den følger bokstavene. Kan sikkert gjøres på andre måter også. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det er mange bra bygg ute å går. Greit å få noen nye ideer som man kan gjøre noe lig. etter. F.eks så digger jeg når de har "printet" i teppet som vist på neon. men skjønner ikke hvordan det gjøres. får det ikke til Stå på Du kan gjøre som Zetec sier her, eller en liten variant som bygger på det sammen. Isteden for å ta det direkte på platen så har du det ene laget med stoff der du limer fast bokstavene i papp/tre (elelr det du måtte ønske), legg så over det nye trekket og sy søm (med maskin, ikke for hånd) rundt bokstavene. Dette er utrolig stilig hvis det gjøres rett. Krever bare litt tid, 1 symaskin, litt ekstra stoff og noen andre småting. Tråden du syr sømmen med kan gjerne ha en farge som skiller seg litt ut frafargen på stoffet, sånn for å få det frammhevet litt. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desmond Tutu Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 skjønner fremdeles ikke hvordan jeg legger ut bilder her! så dere får nøye dere med en link! http://www.merilin.net/_bil ser nesten slik ut i dag å. litt småjusteringer på utseende er gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Du kan gjøre som Zetec sier her, eller en liten variant som bygger på det sammen. Isteden for å ta det direkte på platen så har du det ene laget med stoff der du limer fast bokstavene i papp/tre (elelr det du måtte ønske), legg så over det nye trekket og sy søm (med maskin, ikke for hånd) rundt bokstavene. Dette er utrolig stilig hvis det gjøres rett. Krever bare litt tid, 1 symaskin, litt ekstra stoff og noen andre småting. Tråden du syr sømmen med kan gjerne ha en farge som skiller seg litt ut frafargen på stoffet, sånn for å få det frammhevet litt. Mener du "NEON" merket i bakplata over basserne, er det skåret ut, limt på plexi bak med midten av "o", og lagt tynt strekk-metall rundt.. Mener du "ALPINE" merket i plata over forsterkerne, er dette skåret ut bokstaver i 1,5mm tykk plastikk, limt på plata, også strukket og limt med skinn over hele.. Plastikken vi brukte var fra butikk reklame skilt for viasat som vi fikk på en lokal tv butikk.. IKKE BRUK PAPP.. Dette prøvde vi, og det som skjer da er at papp'n suger til seg limet, og bokstavene blir "vassne" og mister kontur og form.. Spørsmål? Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 2 kondensatorer på 1uF hver Det må jeg si. Virkelig to hardinger Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Gamle anlegget mitt, som aldri ble ferdig.. driver å bygger nytt nå :) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 skjønner fremdeles ikke hvordan jeg legger ut bilder her! så dere får nøye dere med en link! http://www.merilin.net/_bil ser nesten slik ut i dag å. litt småjusteringer på utseende er gjort. Huff.. Bare den som hadde hatt en sånn garasje å boltre seg i.. Noe bedre en å stole på godt vær, å skru ute i gård'n!!! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 skjønner fremdeles ikke hvordan jeg legger ut bilder her! så dere får nøye dere med en link! http://www.merilin.net/_bil ser nesten slik ut i dag å. litt småjusteringer på utseende er gjort. Slik f.eks.: Trykk på knappen til venstre for "Sett inn hyperkobling" -altså "Sett inn bilde", skriv så inn adressen til bildet og vips... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det må jeg si.Virkelig to hardinger Ja, var vel på 12MV også da etter størrelsen å dømme :D Skriveleif forekommer... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ja, var vel på 12MV også da etter størrelsen å dømme :DSkriveleif forekommer... Hmm??? 2*1F Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hmm??? 2*1uF Størrelsen innen en gitt type kondensator, elektrolytt i dette tilfellet, avhenger av antall farad (kapasitans) og spenningen den skal tåle. Høyere spenning og kapasitans øker størrelsen. F.eks. en på 1uF beregnet for 12V er bitteliten... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Ja, var vel på 12MV også da etter størrelsen å dømme :DSkriveleif forekommer... ja!! flau :o sick har jo gått skole med dette.. Sitter hjemme fra jobb.. vært syk i ei uke.. influensa er ikke digg!! blir ør i Haue!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 http://stripa.no/modules/gallery/album74?page=1 der er riggen min:P Anlegget består av: 2stk Xelent HQ12ALU 12" 90L basskasse Polk 6x9" i kasser (db serien) Polk frontsett (db serien) Optima 700 Gelebatteri Cadence 1.2fh kondensator Solid Audio F2000 2000w forsterker Blaupunkt GTA 4100B 640w forsterker Rockford Fosgate mp3/cd spiller Nextbase SDV-37A3 7" DVD spiller/skjerm +div kabler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mac Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Her er mitt, uten gitteret på suben for øyeblikket. Legger til litt specs også jeg: Element: Infinity Kappa Perfect 12.1 350W RMS, 1200W maks. 2 Kanals: Dynabel 530W RMS (brokobla) 4 kanals: Saga 4*50 rms til høytalere i bilen Spiller: Pioneer Premier 760MP Front: Lightning Audio Bak: Alpine Kabler: Monster Cable singnal kabler og 21mm strømkabel. 3 stk blå neonlys Ellers er alt bygd i mdf og trekt med Stinger trekk. Siter -> Bmw 328i E46 X - VW Caddy 07 X - Hyundai H1 X - Nissan 200SX S13 X - Nissan Primera P10 X - Toyota Tercel ;p X - Toyota Corolla :p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg